Handleiding Belt CP zender

Hallo,
Gisteren avond, wilde ik mijn vriend helpen met zijn nieuwe aanwinst Belt CP van E sky.
Er is geen handleiding van de zender mee geleverd.
Per ongeluk heb ik een schakelaar, links boven (boven de schakelaar van de gear) naar achter geschakeld, en …….. de motor ging plotseling met volle toeren te draaien, terwijl de throttle stick was in de rust stand. Doordat ik de rotor net op tijd vast kon grijpen, kon ik de heli netjes op zijn plaatst houden, naar, het hoofdtandwiel (main gear) ging volledig naar de mallemoer.
Mijn vraag is, hebben jullie misschien een handleiding van de zender ter beschikking zodat wij het kunnen bestuderen en ter voorkoming van dit soort vervelende van onnodige stomme fouten in de toekomst?
Wij vroegen ons af hoe dit kon gebeuren en waar dient de schakelaar voor?

Dan heb je je eerste onprettige kennismaking met de IDLE-UP schakelaar gehad ... gebruik je pas vééééél later om full forward flight of 3D te vliegen .... snertding dient ALTIJD IMMER ALWAYS in de stand WEG VAN JOU te staan alvorens ook maar IETS aan te sluiten ...

Als je dat in acht neemt ga je geen renegade runaway helis meer hebben ;) ...

hoi kan iemand mij ook zeggen hoe ik de cp beld op een graupner mc-16/20 aan sluit want als ik de volgorde van het boekje aan hau dan werkt de helft van mijn servos niet

Wellicht helpt het je als je weet hoe je converteert naar de Spektrum DX6i of DX7
Zo ja stuur even een PB met je emailadrs dan mail ik je die instructie
Groeten
Martin

Back