handleiding gezocht voor Carson CR-4

Hoi,
Ik zoek een handleiding in pdf voor een Carson CR-4 (denk ik)
Kan iemand me helpen?

Greetz

beste muzzo,

het is indderdaad een carson cr, maar niet de cr 4 als ik het goed zie,
de cr4 heeft 4 wiel aandrijving en een cr2 heeft 2wiel aandrijving,
bij jou zie ik geen asje naar de voorwielen gaan dus neem aan dat het een cr2 is.

ik weet ook niet of er een pdf bestand is van de bouwtekeningen,
ik heb zelf namelijk het standaard boekje erbij gekregen dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.

gr dennis

ps voor vragen of als je iets over het autotje wilt weten kun je me altijd mailen

Beste,

De 2wd komt omdat de voorste diff. ontbreekt. :P
Heb veel gezocht maar geef de hoop niet op...
Bij hulp weet ik je wel te vinden, thx

En ik maar treuzelen hoe ik de stuurstangen er tussen moest krijgen.... :)
Zal het me nogal wat kosten om deze 4wd te maken ik heb nl. complete diff + 3 cup joints + 3 dog bones nodig?
Ik kan geen offerte vragen want kan geen artikelnummers vinden op't net. Moest het nu zijn zoals HPI.... ;)
Greetz,

Heb je alleen dit gekregen/gekocht?(wat op die foto staat)
Welke onderdelen heb je er nog meer bij gekregen? Foto graag ;-)

(hoe ben je eigelijk aan dit chassis gekomen? )

je moet de de voor en achter schokdempers aan de andere zijde monteren.
Je kan dit chassis 4WD maken maar zorg eerst maar eens voor wielen, aandrijfstangen achter, motortje, koppeling, ontvanger + servo's, tankje

http://www.bb-hardware.com/modules/sections/index.php?op=viewarticle&artid=18

chassis.jpg

EN jawel! :D De handleiding in pdf. (artikelnummers van de CR-2 en CR-4
http://www.rcauta.sk/carson/nahrdiely/Chassis/CR2CR4-Chassis.pdf

De artikelnummers zijn identiek aan de nummers in mijn eigen manual. De 3 pagina's zijn kopieen.
In mijn manual staan ook beschrijvingen/fotos van het monteren van de uitlaat, servos, rem etc.

Succes met sleutelen! Prima weertje hiervoor :wink:

Hey Willy bedankt man!!!!
Ik heb de auto nl 2de hands gekocht het was kompleet maar zonder de voorste diff. maar het zag er niet uit. Dus alles gedemonteerd en heb de chasisplaten in "poederlak" ;) laten spuiten. Ben nu alles aan het monteren maar had er nog een 4wd van gemaakt. Zal zeker nog foto's posten.
Nogmaals Bedankt,
Muzzo

mooi gespoten! Top!
Denk je wel aan een failsafe?

Gister reed mijn cr-4 volgas tegen een paaltje op doordat het kristal van de ontvanger er uit is gegaan :| (en hij was niet meer te vinden! :-()

Oei, das minder natuurlijk.
ik heb op de ontvanger een dekseltje dat over de kristal gaat dus daar maar ik me geen zorgen over. Maar het zou beter zijn als je je er prevenief eentje plaatst want je weet nooit wat er kan gebeuren.

Heb hem vandaag alweer gemaakt.
De winkelier had toevallig nog één Rx 40.675 AM kristal liggen! :D En nieuwe draagarmen!
Ook gelijk maar een failsafe gekocht.
Vanavond alles gemonteerd en schoongemaakt. En een ty-rip rond de accu/ontvanger/kristel gebonden.

Deze lijkt wel erg op die van conrad (of andersom natuurlijk).

Wat zijn de verschillen?

Ik heb een Kyosho OPTIMA_MID en ben erachter gekomen dat de voorwielophanging van een Carson CR4 te gebruiken is .
Heeft iemand de onderdeellijst van de CR4 nog , want de link werkt niet meer .
Ik wil kijken of er nog meer onderdelen van de CR op de optima mid te gebruiken zijn .
Voor de optima mid is eigenlijk haast niets meer te vinden .

misschien kun je proberen of er onderdelen passen van de reely p190 (conrad). Het is in principe hetzelfde chassis (is mij verteld)
of anders marktplaats afstruinen, daar staan vaak chassis te koop voor weinig

geachte heer ik zag dat u aan de bouw beschrijving van de cr-4 kunt komen ik heb er namelijk ook een voor mijn zoontje maar heb er helaas geen onderdelen boekje bij zou u deze misschien door kunnen sturen naar mijn email:valentino_cowboy@live.nl m.v.g rich

goeiendag ik heb ook een carson cr-4 maar ik heb ook geen onderdelen boekje erbij kan er iemand één naar mij verzenden
email:johan_schuitemaker@hotmail.com
alvast bedankt.:D

Back