Happy Fly of Varta Fly van Robbe.

Discussie in 'Bouwverslagen - Vliegen' gestart door bel10, 30 nov 2015.

  1. bdoets

    bdoets Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    6 aug 2006
    Berichten:
    9.334
    Locatie:
    Harderwijk
    Geeft die eneloop voldoende volts voor je ontvanger? Als het 1 penlight is dan vast niet...
     
  2. bel10

    bel10

    Lid geworden:
    28 jun 2012
    Berichten:
    369
    Locatie:
    Oost Vlaanderen
    Sorry Bart voor de verwarring,typefoutje van mij: moest zijn heb nog eneloops liggen.Zal er 4 in totaal gebruiken moet voor voltage genoeg zijn,het solderen is dan weer uitdaging voor mij ook al gaat het steeds beter!Servo,s besteld,ontvanger met satelliet van lemon komt eraan:),ook cover onderweg,binnenkort verder,grtz Bel10:bye:
     
  3. gurodewa

    gurodewa

    Lid geworden:
    25 feb 2008
    Berichten:
    544
    Locatie:
    Sint-Niklaas
    Bijna een buurman ! Ik woon in Puivelde (tussen Stekene en Belsele). Nu bouw ik ook graag (bijna enkel nog) vintage, dus altijd leuk om iemand uit de omgeving ook zo bezig te zien...
     
  4. bel10

    bel10

    Lid geworden:
    28 jun 2012
    Berichten:
    369
    Locatie:
    Oost Vlaanderen
    Oud draadje nog eens bovenhalen. Voor de Vartafly/Happy Fly zit ik te denken om te spanwijdte te vergroten van 180 naar 200 cm,is rechte vleugel .Zou moeten kunnen denk ik zijn er buiten het constructietechnische(iets steviger maken) nog aspecten,zelf denk ik aan de V stelling en ook het stabilo zal denk ik groter moeten,kan dit met zelfde percentage:weetnie:,grtz Bel 10 2016-02-19 00.57.09.jpg
     

Deel Deze Pagina