Het lijkt de laatste tijd wel of er een revival van Heim-heli's plaatsheeft, de Star-Rangers, Hughes-en en ook een Ecureuil zijn recent op deze site te zien. Helemaal TOP!
Omdat ik na "Hulten" besloten had dat ik weer een scale-heli wilde vliegen, heb ook ik mijn oude Star-Ranger van stal gehaald voor een aflevering van 'Overhaulin'.
Dat het weer een beetje anders dan anders moet dat zullen de personen die mij een beetje kennen wel al verwachten. Het wordt, zoals de titel al aangeeft, een electric versie. Nou heb ik een beetje gesmokkeld want het mechaniek is al in een ander topic voorgesteld m.b.t. de electro-ombouw, daarom zal ik in dit topic ingaan op de Star-Ranger zelf.
Laaaang geleden was er een tijd dat iedereen die een beetje serieus heli vloog, wel 1 of andere Heim had. In vogelvlucht is er de Star-Ranger, Mega-Star, Bell 222, Lockheed 286, Hughes 500E, Ecureuil en zo nog en paar meer geweest.
Omstreeks 1989 vloog ik met de Star-Ranger de F3C "beginner" wedstrijden mee wat eigenlijk alleen hover-figuren om het lijf had.
Hieronder zie je mij op ca. 18 jarige leeftijd....

Dat het weer een beetje anders dan anders moet dat zullen de personen die mij een beetje kennen wel al verwachten. Het wordt, zoals de titel al aangeeft, een electric versie. Nou heb ik een beetje gesmokkeld want het mechaniek is al in een ander topic voorgesteld m.b.t. de electro-ombouw, daarom zal ik in dit topic ingaan op de Star-Ranger zelf.
Laaaang geleden was er een tijd dat iedereen die een beetje serieus heli vloog, wel 1 of andere Heim had. In vogelvlucht is er de Star-Ranger, Mega-Star, Bell 222, Lockheed 286, Hughes 500E, Ecureuil en zo nog en paar meer geweest.
Omstreeks 1989 vloog ik met de Star-Ranger de F3C "beginner" wedstrijden mee wat eigenlijk alleen hover-figuren om het lijf had.
Hieronder zie je mij op ca. 18 jarige leeftijd....
