Hele partij oude tekeningen beschikbaar

Discussie in 'Tekeningen' gestart door Fotor, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Flowhellow, het spijt me, maar ik begrijp niet wat je wilt.
    Wat ik kan bieden is een archief met vliegtuigtekeningen waar je iets uit kan zoeken wat je wilt gaan bouwen. Deze tekeningen kunnen tegen bijna kostprijs worden toegezonden. Misschien eerst eens rond gaan kijken wat je precies wilt en wat binnen jouw mogelijkheden en kunnen ligt. Je zult zelf enige research moeten doen, het komt niet vanzelf aanwaaien.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  2. R1kk

    R1kk Guest

    Ju 288 Model bommenwerper

    Beste Fotor,

    Ik zou graag de 2 tekeningen van de bommenwerper willen ontvangen van u. Zou dit mogelijk zijn? Kosten is geen probleem!
     
  3. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.397
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Raymond,

    De Milan ( 70 FMT 547, HS ) is dat er een van carrera?? Zo ja zou ik heel graag die tekening van je willen overnemen!

    Gr
     
  4. pleun2004

    pleun2004

    Lid geworden:
    7 okt 2006
    Berichten:
    8
    Locatie:
    Zoetermeer
    Hoi, Jammer dat de url niet goed werkt wil wel graag dat exel proggie van je hebben vrindelijke groet Cor Rietveld
     
  5. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Hmm, vreemd. Bij mij werkt de link gewoon.
    Stuur me een pb met je email adres, dan mail ik het bestand.
     
  6. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    @vw4style: ik heb even gekeken, maar er staat nergens dat het een kist van Carrera is. Lijkt me ook stug dat een tijdschrift tekeningen van commercieel uitgebrachte vliegtuigen publiceert.
     
  7. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Bij mij werkt de link wel goed Cor. En welkom ook :)

    Forum-tip: je hoeft niet het hele bericht te aan te halen. Gewoon het deel waar het om gaat, de niet relevante delen kun je gewoon wissen. Maakt de discussie beter leesbaar:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  8. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Enige tijd geleden heb ik voor iemand een tekening gekopieerd, maar ik hoor niets meer van deze persoon. Nu heb ik dus een tekening liggen waar ik zelf niets mee doe. Is er interesse?

    Het gaat om de Mosquito, een motorkistje dat wordt geadverteerd als kunstvlucht-beginners model.
    [​IMG]

    Normale kostprijs (kopieer- en verzendkosten) is 13 euro, voor 10 euro stuur ik hem op naar de eerste liefhebber die zich meldt. Anders ligt hij hier toch maar te verstoffen. Bijbehorend artikel heb ik gescand.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2015
  9. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Heeft er echt niemand interesse in deze tekening? Zonde als ik hem weggooi.

    Het archief bevat inmiddels een kleine 250 vliegtuigen! Niet slecht.
     
  10. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Ik moet even iets kwijt.
    Ik heb inmiddels wat minder goede ervaringen gehad met de tekeningen. De mosquito hierboven heb ik gekopieerd voor iemand die vervolgens niets meer van zich liet horen. Afgelopen week heb ik een tekening gescand voor 2 personen. Met de ene heb ik geharrewar over de betaling, van de ander heb ik (nog) niets gehoord. Ik hoop dat die de zaakjes nog regelt.

    Ik heb al veel mensen blij kunnen maken met tekeningen, meestal zonder problemen en met enthousiaste reacties. Maar als ik vaker gezeur ga krijgen ga ik stoppen met deze service. Ik stop hier tijd en moeite in, maar het moet me geen geld gaan kosten. Dan is de lol er snel vanaf.

    Kosten voor laten scannen van een tekening zijn gelijk aan de kosten voor een kopie (4 euro voor A1, 5,50 voor A0). Ik vind dit niet echt goedkoop, maar deze kosten zijn nu dus ook duidelijk vermeld.
     
  11. Ferdy

    Ferdy

    Lid geworden:
    29 dec 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Wateringen
    Raymond,

    Dat zou heel jammer zijn... zo'n archief mag toch niet verloren gaan.....
    Eerst betalen en dan scannen/printen en versturen???
     
  12. PH-TVS

    PH-TVS verslagschrijvers

    Lid geworden:
    20 dec 2008
    Berichten:
    1.115
    Locatie:
    Lemmer
    U heeft een pb!
     
  13. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Het gaat ook niet zomaar verloren. Alleen kunnen anderen er dan wat moeilijker bij.
    Tuurlijk kan dat, maar dan gaat het bijna weer op zaken doen lijken. Ik doe dit voor de lol en probeer meteen wat service te leveren in de vorm van snelheid (indien de tijd het toelaat). Maar ik ga wel duidelijker vermelden vooraf wat de kosten gaan zijn.

    Laten we hopen dat de problemen incidenteel waren. Er stromen meteen weer aanvragen binnen nu dit draadje bovenkomt. We gaan er weer mee aan het werk.
     
  14. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Eerst laten betalen dus, het kan blijkbaar niet anders. Anders zijn het weer de lompe kinkels die het voor de anderen, en voor jou, verpesten. Hier een voorbeeldje van de ontwikkeling 20 supermotoren tegen materiaalkosten, ook hier haken mensen af nadat Ralph er gigantisch veel tijd in heeft gestopt:
    20 speedmotoren - Seite 17 - RC-Network

    Zoals mensen via een forum in een vloek en een zucht een mening kunnen verkondigen, 'bestellen' sommigen op dezelfde manier. Bah!
     
  15. MadDuc

    MadDuc

    Lid geworden:
    21 dec 2008
    Berichten:
    871
    Locatie:
    Regio Arnhem
    Mooi initiatief Raymond! Ik heb nog te veel projecten liggen, maar ga deze aanbieding in gedachten houden.
     
  16. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Dit draadje is nu sticky gemaakt. Zo blijven de tekeningen uit mijn archief wat beter bereikbaar voor de zoekende forummer.
     
  17. joas

    joas Guest

    AF1EAerofly regelnummer 165

    hallo ik zou graag een bouwtekening van de AF1EAerofly willen kopen
    zou u contact op willen nemen met joas@orange.nl om dit verder af te handelen
    hartelijk dank
     
  18. Robert1

    Robert1

    Lid geworden:
    18 aug 2008
    Berichten:
    32
    Hallo Fotor

    Ik ben op zoek naar een bouw tekening van een zwever een dg 600 span 4 meter
    Misschien kan jij me daar aan helpen
     
  19. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Helaas, heb ik niet voor je. Ik had je verzoek elders ook al gezien. Nog even verder zoeken.....
     
  20. Luc Biemans

    Luc Biemans verslagschrijvers

    Lid geworden:
    15 okt 2008
    Berichten:
    488
    Locatie:
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Bouwtekening F4U Corsair gevraagd

    Hoi,

    Net eens lekker op het forum aan het grasduinen en kom ik dit tegen. Had ik me al de blubber gezocht op internet naar bouwtekening van een F4U Corsair uit WO2, staat het gewoon op het forum.
    Bij deze dan dus graag :
    09-1989 F4U Corsair schaalmodel marinejager met een spanwijdte van 1,14 meter een gewicht van 2,3 kg etc.

    Laat even weten via een pb wat de tekeningen kosten, de verzending en waarheen ik moet betalen. Dan komt het in orde. :worship:
    En tot slot : geweldige service dat je dit wil doen en dan hoort vooraf betalen daar natuurlijk gewoon bij.
    Voor mijn part zet je de namen van de :2gunfire:wanbetalers en/of hun forumnamen hier gewoon op maar dat zal wel niet mogen.

    Nogmaals : alvast bedankt !
    Luc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina