Bart83
verslagschrijvers
Halllo ,
Ik ben Bart , werkzaam bij de luchtmobiele brigade van de landmacht.
Binnekort gaat een collega deze eenheid verlaten en het lijkt me leuk om op een leuke manier afschijd te nemen van hem.
Aangezien wij veel met echte helicopters werken had ik het volgende in gedachte.
Tijdens het appel wordt deze collega tot Luitenant bevorderd en hij moet aangezien hij naar een ander onderdeel gaat zijn zo geliefde rode baret inleveren.
Nou leek het mij leuk als iemand met zijn heli tijden dit appel de strepen en nieuwe baret als
underslung load kan invliegen tijdens deze ceremonie.
Het gebeuren gaat op 12 oktober plaats vinden in schaarsbergen ( nabij Arnhem )
Dus als iemand ( mogen er ook meerdere zijn ) dit leuk lijkt en bereidt is dit te willen doen laat het mij a.u.b. even weten .
Omkosten worden natuurlijk vergoed
M.v.g Bart

Uploaded with ImageShack.us

Ik ben Bart , werkzaam bij de luchtmobiele brigade van de landmacht.
Binnekort gaat een collega deze eenheid verlaten en het lijkt me leuk om op een leuke manier afschijd te nemen van hem.
Aangezien wij veel met echte helicopters werken had ik het volgende in gedachte.
Tijdens het appel wordt deze collega tot Luitenant bevorderd en hij moet aangezien hij naar een ander onderdeel gaat zijn zo geliefde rode baret inleveren.
Nou leek het mij leuk als iemand met zijn heli tijden dit appel de strepen en nieuwe baret als
underslung load kan invliegen tijdens deze ceremonie.
Het gebeuren gaat op 12 oktober plaats vinden in schaarsbergen ( nabij Arnhem )
Dus als iemand ( mogen er ook meerdere zijn ) dit leuk lijkt en bereidt is dit te willen doen laat het mij a.u.b. even weten .
Omkosten worden natuurlijk vergoed
M.v.g Bart

Laatst bewerkt: