Helicopeter piloten Nijverdal

Discussie in 'Verenigingen' gestart door hermor, 10 apr 2018.

  1. hermor

    hermor

    Lid geworden:
    7 aug 2008
    Berichten:
    974
    Locatie:
    Hengelo
    Op dit moment ben ik bezig met een (semi) schaalmodel van een mld lynx. Helivliegen doe ik nu ruim een jaar regelmatig maar ben geen lid van een vereniging. Omdat samen vliegen veel leuker is zou ik graag wel lid worden bij een vliegclub. Ik woon in Hengelo dus dan is Nijverdal ws de meest logische optie.

    Naast de Lynx in aanbouw heb ik een 550e fbl en een 450 pro dfc en nog wat klein spul. En heb onlangs een apprentice over genomen omdat ik ook graag wil leren vastvleugelvliegen..

    Nu ben ik al een keer samen met Rene (ook helivlieger en forumlid) een keer savonds wezen kijken maar er was toen naast de grasmaaiers geen activiteit te bekennen. Graag zou ik in contact komen met een clublid zodat we bij de volgende poging niet weer voor niks rijden. Ik weeg dat er een webcam op de site staat maar zou graag vooraf een keer een avondprikken omdat ik slecht in het weekend kan voorlopig.

    Gr Kees
     
  2. heimhelicopters

    heimhelicopters verslagschrijvers

    Lid geworden:
    23 mrt 2005
    Berichten:
    1.789
    Locatie:
    hengelo
    Hoi Kees,

    de TRMC heeft ondertussen weer zicht op een veld dus daar kan je straks ook weer terecht. Is wel dichterbij dan Nijverdal.....

    Steven.
     
  3. Japie.G

    Japie.G

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    3.960
    Locatie:
    Raalte
    Je kent rene al blijkbaar? Die vliegt de mooiste heli’s die je je kunt bedenken in nijverdal. Verder gewoon welkom hoor! Ik ben daar dus ook lid Stuur maar een OB dan breng ik je met de juiste mensen in contact.
     
  4. renetl50

    renetl50

    Lid geworden:
    1 jun 2014
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Borne (OV)
    Hallo Jaap, denk dat Kees mij bedoeld en niet de andere René en ja ik vlieg ook helicopter.
    Komen binnenkort wel een keertje langs
     
    Japie.G vindt dit leuk.
  5. Japie.G

    Japie.G

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    3.960
    Locatie:
    Raalte
    Als clubleden kunnen we altijd op de cams kijken of er mensen zijn. Meestal zijn er toch wel mensen! Heb je net pech gehad zeg!

    (Ik dacht even aan onze Rene met de schaal turbine heli’s. )
     
  6. Japie.G

    Japie.G

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    3.960
    Locatie:
    Raalte
    Ik hoor dat jullie de weg naar de club gevonden hebben. Top! Welkom!
     

Deel Deze Pagina