Ik ben serieus op zoek naar een goede buggy / truggy.
Nu heb ik alleen nog wat advies van de ervaren mensen nodig, om tot een goede aanschaf over te gaan...
Laat ik een paar punten voorop stellen, zodat jullie alvast wat duidelijkheid hebben, ik ben op zoek naar:
- Degelijk model, waarvan ik spare parts IN DE WINKEL kan kopen
- RTR of ARR met als maximum bedrag om en nabij de 450 euro
- De buggy / Truggy wordt alleen gebruikt om mee te bashen in veld, heide, bos, strand, straat (andere banden)...dus niet voor wedstrijden.
Hij mag natuurlijk wel wedstrijdspecs hebben
dus flink wat power is zeker welkom
Ik hen inmiddels al uren rond gezocht en foldertjes vergaderd en er zijn een paar modellen van verschillende merken uit de bus gekomen als eventuele kanshebber:
- LRP S8/BX of de TX
- HPI Trophy 3.5
- Kyosho Inferno met name de US Sport versie (2de hands)
- Ansmann Virus of stadium truck (is wel goedkoop...dus is niks?)
- Robitronic Mantis TXS of Protos
Verder heb ik nog wel goede verhalen gelezen over de Buggy / Truggies van Hong Nor...hoe zit het daarmee en de verkrijgbaarheid van onderdelen?
Verdere modeladviezen zijn uiteraard ook zeer welkom, zolang het maar binnen het budget blijft.
EN...wat zijn de voor- / nadelen van een buggy tegenover een truggy en andersom. Of zijn die er niet?
Nou...dat was het wel zo een beetje!
Ik hoop snel wat reacties te ontvangen om mij zo op het goede spoor te helpen bij de aanschaf
Groeten
Daan
Nu heb ik alleen nog wat advies van de ervaren mensen nodig, om tot een goede aanschaf over te gaan...
Laat ik een paar punten voorop stellen, zodat jullie alvast wat duidelijkheid hebben, ik ben op zoek naar:
- Degelijk model, waarvan ik spare parts IN DE WINKEL kan kopen
- RTR of ARR met als maximum bedrag om en nabij de 450 euro
- De buggy / Truggy wordt alleen gebruikt om mee te bashen in veld, heide, bos, strand, straat (andere banden)...dus niet voor wedstrijden.
Hij mag natuurlijk wel wedstrijdspecs hebben

Ik hen inmiddels al uren rond gezocht en foldertjes vergaderd en er zijn een paar modellen van verschillende merken uit de bus gekomen als eventuele kanshebber:
- LRP S8/BX of de TX
- HPI Trophy 3.5
- Kyosho Inferno met name de US Sport versie (2de hands)
- Ansmann Virus of stadium truck (is wel goedkoop...dus is niks?)
- Robitronic Mantis TXS of Protos
Verder heb ik nog wel goede verhalen gelezen over de Buggy / Truggies van Hong Nor...hoe zit het daarmee en de verkrijgbaarheid van onderdelen?
Verdere modeladviezen zijn uiteraard ook zeer welkom, zolang het maar binnen het budget blijft.
EN...wat zijn de voor- / nadelen van een buggy tegenover een truggy en andersom. Of zijn die er niet?
Nou...dat was het wel zo een beetje!
Ik hoop snel wat reacties te ontvangen om mij zo op het goede spoor te helpen bij de aanschaf

Groeten
Daan
Laatst bewerkt: