Het grote FPV wet- en regelgevingsdraadje...

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door NVM, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Datzelfde geldt onverminderd voor reguliere RC vliegers.

    Datzelfde geldt onverminderd voor reguliere RC vliegers.

    Datzelfde geldt onverminderd voor reguliere RC vliegers.

    Oh, dus we kunnen jouw goed beargumenteerde reacties ook terugzien in andere topics waar mensen aantoonbaar de KNVvL regelementen naast zich neerleggen?

    Jij gaat er nogal prat op dat je alle antwoorden hebt, want elke keer kom je met het argument dat jijzelf e.e.a. goed hebt ingeschat en alles eens goed hebt afgewogen. Sterker nog je denkt beter in te kunnen schatten wat de risico's en gevaren zijn dan ikzelf, met ettelijke honderden uren FPV ervaring en ook nog eens ettelijke honderden uren regulier RC ervaring.

    Dat je jezelf op die manier volstrekt belachelijk maakt deert je kennelijk niet, maar duidelijk is dat jij die inschatting en afweging niet kunt maken. Het enigste wat je doet is schoppen, nog eens schoppen en maar weer schoppen. Ik heb inmiddels zere schenen van dat kleine jongetje dat maar loopt te trappen.

    Prima, dan graag een letterlijke quote binnen de context waarin ik letterlijk (dus niet uit de context gequote) aanzet tot het aan de laars lappen van de KNVvL regelementen. Als je A zegt moet je ook B zeggen.

    Hezik en Kneiter waren beide van hetzelfde slag, bord voor hun kop en alleen maar wijzen naar wet- en regelgeving want daarmee wordt alles beter, mooier, veiliger etc. Da's wel zo kortzichtig dat ik me afvraag of deze heren wel eens in landen geweest zijn waar helemaal geen handhaving is op de wet- en regelgeving. In Nederland zijn wij regelziek, alles moet in wetten en regels zijn bepaald, anders kan de Nederlander niet met vertrouwen de deur achter zich dichttrekken en de straat op gaan.

    Wie refereert er nu aan iets wat je bijna had gedaan. Da's zoiets van zeggen tegen de juf - Juf ik heb bijna dat jongetje een trap tegen z'n schenen gegeven, maar ik deed 't niet, mag ik nu een koekje?

    Discussiëren is ook een kunst, waarvan jij nu al meerdere malen laat zien dat je hem niet machtig bent. Ik wacht nog steeds op steekhoudende argumentatie en aanvullende informatie betreffende al die zaken die jij hier probeert onder het voetlicht te brengen. Vooralsnog kom je niet verder dan jezelf steeds maar weer herhalen.

    Lees onderstaande reactie nog maar eens door, als je dat nu probeert te begrijpen en in de praktijk te brengen kunnen we verder discussiëren, akkoord?

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  2. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Wat een poppenkast zeg.. wie is jan klaassen en wie is kattrein?

    Sander, laat hem nou maar gewoon in zijn reguliere emmer met gemeentelijk goedgekeurde sop gaar koken.. Laat je niet gek maken door zo iemand joh. Hij blaast wel hard op z'n toeter maar et is alleen maar een hoop geluid. Lekker laten gaan zo iemand. ;)
     
  3. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Je hebt gelijk, ik heb inmiddels de blauwe plekken op m'n schenen staan, wat een irritant rotjoch, zal ik hem een draai om z'n oren geven? :D

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  4. schilper

    schilper

    Lid geworden:
    26 jun 2008
    Berichten:
    705
    Locatie:
    Zeeland
    Het gaat mij er helemaal niet om wie er nu gelijk heeft in deze discussie.
    Het selecte groepje FPV vliegers roept al deze reacties mijn inziens wel voor een groot deel over zichzelf af. De topics met extremen vliegen je af en toe om de oren. Hoogte record, nieuw afstand record, filmpjes enz.
    Een inbreker begint op een verjaardag ook niet te vertellen dat hij volgende week een grote klus heeft. (Met vermelding van adres en wat er te halen valt). En op de volgende verjaardag wat hij er aan overgehouden heeft.
    Vermoedelijk keert de rust snel weer, als die extreme zaken hier niet meer zo benadrukt zouden worden. Blijf het hele verhaal over het FPV vliegen met belangstelling volgen, heel boeiend al die technieken.

    P.S
    Het voorbeeld van die inbreker is maar een voorbeeld
     
  5. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Voordat ik begin moet ik zeggen dat ik alleen de eerste 3 en de laatste 2 pagina's gelezen heb, dus sorry als ik iets zeg wat daartussen al ter sprake is geweest.
    Sander het spijt me zeer, maar sommige filmpjes die ik zie op youtube van FPV vliegers gaan mijn nekharen van overeind staan. Ik kan mij nog een filmpje herinneren die hier op het forum geplaatst werd van iemand die met zijn FPV easystar boven de wolken gevlogen had8-O8-O8-O8-O. Als zowel fullscale als RC vlieger moet ik zeggen dat ik dat echt belachelijk vind. Als er een 1:1 vliegtuig langskomt dan ziet die het FPV vliegtuig nooit op tijd om uit te kunnen wijken en de FPV vlieger(en/of spotter) zit dit dan dus ook never nooit niet op tijd.
    Er zijn op het moment, helaas voor de FPV vliegers, een aantal regels die het FPV vliegen verbieden. Nou heb ik gelezen dat je graag minder regels ziet in Nederland en daar ben ik het volledig met je eens. Maar de regels mbt de maximum hoogte voor modelvliegtuigen is niet voor niets. Er zit daartussen en marge van om en nabij 30 meter en dan begint de 1:1 luchtvaart alweer. Ook is er een (verouderde) wet op luchtvaartfotografie die filmen vanuit elk luchtvaartuig(inclusief modelvliegtuigen dus) verbiedt, met als enige uitzonderingen de grote luchtvaart(airliners) en vergunningshouders.
    Over de luchtvaartwet mbt zicht houden hoeven we het denk ik niet meer te hebben aangezien die al veelvuldig is besproken. Al die dingen bij elkaar maken het op DIT moment illegaal om FPV te vliegen. En ja, voor die hoogte kan ik ook in ieder ander gedeelte gaan zitten zeuren want iedere modelvlieger is er (per ongeluk) wel is overheen gegaan denk ik. Alleen het verschil is dat de rest van het forum dat nog steeds met zicht op het model en de ruimte eromheen doet zodat ze de risico's voor de 1:1 luchtvaart beter in kunnen schatten. Ik hoop echt voor alle FPV vliegers dat er snel een gunstige regelgeving komt betreffende FPV zodat iedere FPV'er rustig kan vliegen zonder het risico door oom agent op zn billen te krijgen en zodat deze discussie niet meer nodig is. Mij lijkt het ook ontzettend mooi dus ik snap de FPV'ers zeker dat ze dit willen doen. Maar wees wel bewust dat als oom agent kwaad wil, hij dat kan. Of je het nou leuk vind of niet, zo ligt het nu eenmaal.

    Sterkte met de onderhandelingen samen met KNVvL Sander.
    Overigens, om nog even te mierenn**ken, de KNVvL maakt geen officiele regels, slechts richtlijnen. De echte regels(wetten) worden gemaakt door de Ministers.

    Groeten,
    Davy
     
  6. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Kijk, eindelijk twee zinnige mededelingen.

    De mededelingen gedaan door Sander cs. over kleine jongetjes en pijn aan de schenen en draai om de oren leg ik verder naast me neer, aangezien alleen de mededelingen over andere rc vliegers die over de schreef gaan steek houden. Buiten dat is de opmerking van Bluefalcon over de luchtvaart zelf die helaas nog steeds te vaak de regels aan haar laars lapt met veel grotere gevolgen ook zeer op zijn plaats, ook daar is er te weinig handhaving.

    Voor de rest houd ikzelf me aan de luchtvaartwet wat modelvliegen betreft, mocht ik ooit gaan FPV vliegen geldt voor mij de luchtvaartwet, en niet de mening van een paar mensen die niet willen luisteren en die gaan huilen en schelden als ze een keer aangepakt/gesproken worden op hun eigen gedrag.

    De wet is de wet, hou je er aan. Ook ik respecteer de verkeersregels en andere wetten en regels in dit land, zij het niet altijd de etiquette.

    Het is dus geen kwestie van appelen met peren vergelijken, ik ga er vooralsnog en gemakshalve even van uit dat Sander en consorten die zo hard proberen terug te vechten ondanks dat ze weten dat ze zelf de wet overtreden van hetzelfde slag mensen is dat het ook eens is met twee Harley Davidson motorclub mongolen die een inbreker halfdood slaan en dan vinden dat die man de eerste was die de wet overtrad dus dat ze volledig in hun recht stonden met hun onevenredig agressieve reactie.

    In mijn ogen heeft die reactie niet eens meer iets met noodweerexces te maken maar met gewone geweldpleging en hopelijk voor de rechter ook, mocht de inbreker ooit aangifte doen of sterven aan zijn verwondingen.

    Het lijkt de PVV verdorie wel, eerst zeiken om meer blauw op straat en hogere straffen en dan problemen krijgen door je eigen partijleden die al te boek staan als crimineel of veroordeeld zijn of die slim denken te zijn door transacties te gaan betalen om zo een veroordeling te ontlopen.

    Zo lust ik er nog wel een paar. Ik kan niet tegen domheid, en al helemaal niet tegen dom, blind, en doof.

    Ik blijf gewoon signaleren dat er overtredingen begaan worden door onnadenkende lieden.

    Verder ga ik me niet meer verlagen tot gescheld of name calling of me verdedigen tegen iets waar ik me niet tegen hoef te verdedigen omdat ik wat de luchtvaartwet betreft volledig en aantoonbaar gelijk heb.

    Een FPV-er die zich aan de luchtvaartwet houdt en de limieten die gesteld zijn heeft van mij niets te vrezen.

    Ben wel benieuwd wanneer de overige TV en radio frequenties geveild worden.

    ASH
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  7. bluefalconholland

    bluefalconholland

    Lid geworden:
    6 jun 2007
    Berichten:
    1.121
    Locatie:
    den helder
    Van wie is de lucht eigenlijk?

    MVG. Robert.
     
  8. Pino999

    Pino999

    Lid geworden:
    17 nov 2007
    Berichten:
    209
    Locatie:
    Middelstum
    Van mij part gaat de hele discussie in de ASHbak, gaat nergens meer over
     
  9. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Ja Pino, dat is een goed idee... alles in de ASHbak :p

    De lucht (het luchtruim) Bluefalcon, is van de STAAT. Niet van de burger.
    Daarom zijn er ook wetten gemaakt. Het hoort bij het Territoriale gebied waar alleen de STAAT zeggenschap over heeft. Ga maar eens met een zelfgebouwd toestel vliegen, echt zelf de lucht in zonder je om welke regels dan ook te bekommeren, of ga eens olie boren op de Noordzee zonder vergunningen, of loop eens een Defensie of luchtvaartterrein op zonder ID of mededeling vooraf. Dan zal je zien dat de STAAT je aanpakt.

    Erg he ? Maar dat is vooralsnog de afspraak volgens welke wij onze maatschappij hebben ingericht.

    ASH
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  10. u4eake

    u4eake

    Lid geworden:
    16 aug 2006
    Berichten:
    1.505
    Locatie:
    Diest, België
    Jij zou die inbreker waarschijnlijk een kop koffie aanbieden met een koekje terwijl je hem streng en vol overgave de les leest over hoe flagrant hij met zijn actie de wet wel niet overtreden heeft ;-) !!!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  11. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Nee geen koffie, wel water en brood, en hij zou inderdaad geboeid naar een tirade van 3 uur moeten luisteren over waarom hij zich aan de wet zou moeten houden, want zo lang duurt het gemiddeld voordat de agenten ter plaatse zijn. Tegen die tijd zou ik door hem wegens psychische marteling aangeklaagd worden en zou ik me bij de rechter moeten verantwoorden waarom ik niet meteen ben gaan waterboarden.

    ;)

    ASH
     
  12. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Beste vent, neem aub. eerst eens de moeite om het topic van vorig jaar waar alles wat je roept (inclusief de foute aannames) al uitgebreid de revue is gepasseerd door te nemen. Anders wordt dit topic inderdaad gewoon een herhaling van het topic van vorig jaar en daar is niemand mee geholpen. Behalve H.J. Vrielink uiteraard, want die zit inmiddels met een grote vlek in z'n broek en een gezapige glimlach op z'n gezicht dit topic te F5-en.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  13. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Anders wordt dit topic inderdaad gewoon een herhaling van het topic van vorig jaar en daar is niemand mee geholpen. Behalve H.J. Vrielink uiteraard, want die zit inmiddels met een grote vlek in z'n broek en een gezapige glimlach op z'n gezicht dit topic te F5-en.

    En dit waarde lezers, geeft precies aan waarom de heer Sassen te vergelijken is met:

    [​IMG]

    Inderdaad, een ééncellige. Dit is een constatering, geen mening, noch gescheld.

    Het is dan ook juist ZIJN ijverige getik en ge F5 (wat in mijn vocabulaire nog steeds of een zeer zware tornado of een hulptoets op een toetsenbord betreft) waarvan hijzelf droomt dat ik vlekken in mijn broek zou krijgen...

    Voor de goede orde, ik draag een jurk, maar dat terzijde.

    Neen Sander, driewerf neen ! Ik sta ver boven je zielige, miezerige gekonkel en gemier, je schelden en je zogenaamd grappige opmerkingen die alleen maar aantonen dat jij volledig maar dan ook volledig gespeend bent van enige humor of mogelijkheid tot onderscheid, laat staan dat je een middelbaar schooldiploma in je bezit zou hebben (dat zou echt een enorme fout van je school zijn geweest).

    Ik herhaal nogmaals, zij die zich aan de luchtvaartwet houden wat modelvliegen en FPV vliegen betreft hebben van mij niets te vrezen, Zij die een regeling willen treffen voor een verantwoorde opname in de wet van het fenomeen FPV en daar ook verantwoord moeite voor doen (mede door zich aan de wet te houden) ook niet.

    Daarentegen zal ik blijven strijden, en wel verbaal, tegen diegenen die de wet aan hun spreekwoordelijke laars blijven lappen, ja, ook modelvliegers !

    Don Quichote
    La Mancha.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  14. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Ok schijt dan maar ik wilde vriendelijk blijven maar dat werkt blijkbaar niet.
    Wat nou foute aannames? Ik ken de luchtvaartwet best wel goed(mag ik toch veronderstellen na het behalen van mijn examen hierin op ATPL!!! niveau). Daaruit pak ik slechts een aantal punten die van toepassing zijn op het onderwerp FPV en dat hierdoor gewoonweg verbieden.
    Dus niks aannames, jij bent degene die aanneemt dat ik iets aanneem en dus de foute aanname maakt. In de eerste 3 bladzijdes van dit draadje is de luchtvaartwet ook al regelmatig flink uitgelegt in je nadeel waarop je alleen reageert door te zeggen dat t niet waar is. Echter spreken de desbetreffende personen wel degenlijk de waarheid. Daarbij kom je zelf alleen maar met de zin: ik heb goede argumenten dat FPV wel mag. Maar vervolgens heb ik die argumenten nog nergens gehoord. Overigens zijn er een aantal punten van het FPV vliegen die op dit moment verboden zijn volgende de luchtvaartwet en daarmee is het al niet nodig die goede argumenten te posten, als je op 1 punt van een wet niet voldoet is het illegaal. Klaar uit, punt over, komma sluiten. Of het verstandig is wat jullie doen? Als er een spotter bij is die het ding constant ziet wel ja, anders, nee sorry. Hoe mooi het ook is(dat staat bij mij niet ter discussie, want het is gewoon mooi).
    Wat mij gewoon ontzettend stoort is dat dingen die jou niet goed uitkomen gewoon weggemoffeld worden en de personen die dat zeggen haal je door het slijk alsof je een pvda'er bent die terug in het kabinet probeert te komen. Mijn vorige reactie was behulpzaam bedoelt maar als je zo gaat reageren dan moet je het zelf maar weten. Dan hoop ik dat je binnenkort gepakt word in luchtruim klasse A op 2000 voet met je FPV gear erop waarmee je vrolijk boven de wolken rondfladdert en het TCAS systeem van een volle A380 af laat gaan.
    Owjah, bovengenoemde zin bevat dingen die onwaar zijn, voordat je daarover begint te zeiken en mijn hele punt mist.

    Auf wienerschintzel. Gruss kut:bye:
     
  15. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Guttegut, de ene generalisatie op de andere stapelen en dan nog denken dat mensen je serieus nemen.

    En dan moet je met jezelf leren leven, dat moet toch een hele opgave zijn, ik heb met je te doen, arme vent.

    Ik blijf gewoon signaleren dat er zwaar overtrokken gereageerd wordt door mensen die denken dat je de exacte letter der wet moet volgen omdat anders alles om ons heen per direct naar de hel en verdoemenis gaat.

    Nee, jij bent het type dat gelijk gaat bellen met het KLPD en mensen aangeeft omdat hun opvattingen en/of gedragingen niet stroken met wat jij acceptabel vindt, da's je niet verlagen, da's het absolute dieptepunt, lager kan je niet zakken.

    Je bent inmiddels echt een karikatuur van jezelf aan het worden, ik zal Hein de Korte eens vragen een stripje over je te tekenen, voldoende materiaal daarvoor in de voorgaande pagina's.

    Maar blijf vooral ongefundeerd schoppen, dat zet echt zoden aan de dijk. Probeer vooral niet te belanden in een volwassen discussie waar je met goed onderbouwde argumenten je punt hard zult moeten maken. Want zeg nou zelf, lekker schoppen en mensen voor rotte vis uitmaken is toch veel makkelijker, en vooral véél leuker ...

    Wanneer kan ik je volgende reactie verwachten? Mijn vingers zijn nog koud van 't vliegen vammiddag, dus ik kan wel wat vingeroefeningen gebruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  16. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    De door mij zojuist geposte qoute van jezelf duidt anders ook niet echt op een volwasse manier van discussieren en argumenten weergeven. Je speelt op de man, komt met kinderachtige reacties en slaat adviezen en (goedbedoelde) hulp in de wind en legt het naast je neer. Vraag ik me toch sterk af wie hier het kleine rotjochie is die door te blijven schreeuwen hoopt dat ie eindelijk een keer zijn zin krijgt???????

    Owjah ik speel nu ook op de man, kan je daar niet over zeuren en dus alweer het punt missen.

    Owjah2: Je hoeft niet je precies aan de wet te houden, dat doet niemand, maar als je op de wet gewezen word geef dan op zijn minst toe dat je fout zit ipv te lopen zeuren en ons te lopen vergelijken met NSB'ers.
     
  17. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Waarom zou ik, of anderen tijd gaan steken in het opnieuw uitleggen van zaken die al meerdere keren de revue zijn gepasseerd. De argumenten aan beide kanten zijn gelijk, dus verwijs ik je naar het eerdere topic.

    Waarom reageer je dan zo verbolgen? Het idee dat je je ergens in moet lezen en moet verdiepen staat je tegen? Dat zegt meer over jou dan over mij.

    Ik mag toch verwachten van eenieder die deel wilt nemen aan deze discussie en daar kritische geluiden laat horen dat hij of zij zich ingelezen heeft en weet wat er speelt? Of ga je gewoon met uitgestrekt been erin zonder enige voorkennis?

    Sorry, maar als je daar de moeite niet voor wilt nemen dan is het voor mij zo klaar als een klontje: weer zo'n vooringenomen persoon die denkt te weten hoe e.e.a. in elkaar steekt.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
  18. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Daar ga je weer. Lees nu eerst eens dit topic door (beginnen bij pagina 1) voordat je conclusies gaat trekken. Voor de rest verwijs ik graag naar:

    [105325] het-grote-fpv-wet-en-regelgevingsdraadje

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  19. ashikaga

    ashikaga

    Lid geworden:
    1 mrt 2009
    Berichten:
    1.010
    Locatie:
    Near EHvb
    Ik blijf gewoon signaleren dat er zwaar overtrokken gereageerd wordt door mensen die denken dat je de exacte letter der wet moet volgen omdat anders alles om ons heen per direct naar de hel en verdoemenis gaat.

    Ergo: jij vind niet dat je de exacte letter der wet moet volgen, dus verlies je meteen je status als serieuze gesprekspartner voor de nieuwe regeling voor FPV vliegen die er moet komen.

    Nee, jij bent het type dat gelijk gaat bellen met het KLPD en mensen aangeeft omdat hun opvattingen en/of gedragingen niet stroken met wat jij acceptabel vindt, da's je niet verlagen, da's het absolute dieptepunt, lager kan je niet zakken.

    Ik kan zeer zeker nog lager zakken, namelijk door het recht in eigen hand te nemen en op de eerstvolgende FPV bijeenkomst een IED te laten afgaan dat het probleem meteen uit de wereld helpt, helaas mag dit niet in Nederland en daar ik mij aan de wet houd als verantwoordelijk en braaf burger zal dit ook nooit gebeuren.

    Je bent inmiddels echt een karikatuur van jezelf aan het worden, ik zal Hein de Korte eens vragen een stripje over je te tekenen, voldoende materiaal daarvoor in de voorgaande pagina's.

    Hij heet Hein de Kort, ken uw striptekenaars.

    Maar blijf vooral ongefundeerd schoppen, dat zet echt zoden aan de dijk. Probeer vooral niet te belanden in een volwassen discussie waar je met goed onderbouwde argumenten je punt hard zult moeten maken. Want zeg nou zelf, lekker schoppen en mensen voor rotte vis uitmaken is toch veel makkelijker, en vooral véél leuker ...

    Ik heb de luchtvaartwet aan mijn zijde, dat noem ik niet ongefundeerd schoppen, en dat zijn velen het met mij eens, maar er zijn er ook velen die te moe zijn om door te gaan met het aan jou iets duidelijk maken en er dus maar het zwijgen toe doen.

    Verder is een Amoebe geen vissoort. (wederom het bewijs dat er aan je educatie iets schort)

    Wanneer kan ik je volgende reactie verwachten? Mijn vingers zijn nog koud van 't vliegen vammiddag, dus ik kan wel wat vingeroefeningen gebruiken.

    Ik dacht dat je een vriendin had ?

    ASH
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  20. SanderFPV

    SanderFPV

    Lid geworden:
    11 feb 2010
    Berichten:
    1.568
    Goed, voor mij is deze discussie inmiddels full-circle en ik trek de stekker eruit. We zijn weer aangeland bij het vertrekpunt waar personen uit het niets met vooringenomen conclusies de discussie weer vanaf nul willen gaan opstarten (voor de derde keer!).

    Ik wens iedereen veel geluk en wijsheid in hun RC en FPV avonturen en hoop dat iedereen zich realiseert dat wij allen hier veel plezier beleven aan dezelfde hobby. Laten we daarom proberen mekaar bij te staan en niet af te kammen omdat de ander iets doet wat niet geheel past binnen het plaatje wat jij van deze hobby hebt.

    Daarom wil ik eindigen op voor mij unieke wijze, namelijk met een bijbeltekst:

    Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen ... (Johannes 8:7)

    Met vriendelijke groet,

    Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina