Het Moppen-Topic

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door eddie, 6 jul 2006.

  1. oebele

    oebele

    Lid geworden:
    17 mrt 2016
    Berichten:
    58
    Locatie:
    Amersfoort
    Hallo met Celine hier: 'Ik krijg mijn diskette er niet uit.' Helpdesk: 'Heeft u al geprobeerd op het knopje te drukken?' Klant: 'Ja, ja hoor, hij komt er echt niet uit.' Helpdesk: 'Dat is niet zo mooi. Wel, ik maak er een melding...' Klant: 'Neen... wacht... ik zie het al... ik had de diskette er nog niet ingedaan... hij ligt op mijn bureau... sorry...'
     
  2. Zoef de Haas.

    Zoef de Haas.

    Lid geworden:
    2 okt 2003
    Berichten:
    877
    Locatie:
    Den Haag
    Liefdesjurk ! (zomertenue)

    Een vrouw gaat onaangekondigd,naar het huis van haar zoon.
    Zij klopte op de deur en liep dan onmiddellijk het huis in.
    Zij was shockend om haar schoondochter totaal naakt op de bank te zien liggen, met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de kamer.
    "Wat doe je nou ?"vroeg ze..
    "Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt,"antwoordde de schoondochter.
    "Maar je bent helemaal naakt"! riep de schoonmoeder."Dit is mijn liefdes jurk," legde de schoondochter uit.
    "Liefdes jurk ? Maar je bent helemaal naakt"!
    "Mike houdt van mij en wil graag dat ik deze jurk draag," legde zij uit.
    "Elke keer als hij mij ziet in deze jurk, wordt hij onmiddellijk romantisch en we vrijen dan urenlang.De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit, nam 'n bad, deed haar lekkerste parfum op, dimde de lampen en zette een romantische CD op, en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot thuis zou komen.
    Eindelijk kwam haar man thuis,hij liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank liggen.
    "Wat ben jij nou aan 't doen?" vroeg hij.
    "Dit is mijn liefdesjurk"....fluisterde ze sensueel. ............"Mag je wel eens strijken!" zei hij. "Wat eten we vandaag?"
     
  3. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Laatst bewerkt: 19 apr 2016
  4. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
  5. Zoef de Haas.

    Zoef de Haas.

    Lid geworden:
    2 okt 2003
    Berichten:
    877
    Locatie:
    Den Haag
    Nu weet je ook gelijk waarom vrouwen vrijwel nooit een harde scheet laten, zij houden nooit lang genoeg hun mond dicht om voldoende druk te kunnen opbouwen!
     
    SlashBash55 en Heli-Uwe vinden dit leuk.
  6. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Gevonden op facebook:

    A guy was playing golf one day and he got lost. He saw a lady up ahead of him and went to her and said "Can you please help me, I don't know what hole I'm on."

    She told him "You are one hole behind me.

    I'm on 7; you're on 6." He thanked her and continued playing golf. On the back nine he got lost again.

    He saw the same lady and went to her again kind of embarrassed. "I'm Sorry to bother you again but I'm lost again, can you please tell me what hole I'm on." She told him "You are one hole behind me. I'm on 14; you are on 13." Again he thanked her and continued playing golf.

    When he finished he saw her in the clubhouse. He went up to her and asked if he could buy her a drink for helping him out. She accepted. As they were drinking and talking he asked her what she did for a living.



    "I'm in sales."

    He replied "no kidding so am I. What do you sell?"

    She said it's too embarrassing to tell. But after he kept pleading to Know what she sold she said she'd tell him if he promised not to laugh.

    He promised. She said, "I sell tampons".



    He immediately fell to the floor laughing hysterically.

    She said, "You promised you wouldn't laugh".

    He replied "I'm sorry, but I couldn't help it. I sell toilet paper. I'm still one hole behind you."
     
    Fuel Monkey vindt dit leuk.
  7. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Three men, three women.

    1. Man number one.
      The first man married a woman from Italy. He told her that she was to do the dishes and house cleaning. It took a couple of days, but on the third day, he came home to see a clean house and dishes washed and put away.

    2. Man number two.
      The second man married a woman from Poland. He gave his wife orders that she was to do all the cleaning, dishes and the cooking. The first day he didn't see any results, but the next day he saw it was better. By the third day, he saw his house was clean, the dishes were done and there was a huge dinner on the table.

    3. Man number three.
      The third man married a girl from Ireland. He ordered her to keep the house clean, dishes washed, lawn mowed, laundry washed, and hot meals on the table for every meal. He said the first day he didn't see anything, the second day he didn't see anything but by the third day, some of the swelling had gone down and he could see a little out of his left eye, and his arm was healed enough that he could fix himself a sandwich and load the dishwasher. He still has some difficulty when he pees.
     
    classicracer vindt dit leuk.
  8. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Vrouw tegen man: "weet jij, dat de buurman elke dag zijn vrouw innig omhelst voordat-ie naar z'n werk gaat? Waarom doe jij dat niet?"

    Man tegen vrouw: "dat zou ik wel willen, maar zo goed ken ik haar nou ook weer niet".
     
    Heli-Uwe vindt dit leuk.
  9. prop-er

    prop-er Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 sep 2004
    Berichten:
    5.010
    Locatie:
    Moordrecht
    :rofl:
     
    Richard E vindt dit leuk.
  10. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Stond op Facebook...

    Een man heeft in bed erge problemen met vroegtijdige zaadlozing en besluit een dokter te raadplegen.
    Hij vraagt hem een efficiënte oplossing voor zijn probleem.
    “Wel,” zegt de dokter,” probeer jezelf te laten schrikken net voor het ogenblik van klaarkomen.” Dezelfde dag nog gaat de man naar een wapenwinkel en koopt een alarmpistool.
    Thuisgekomen vindt hij zijn vrouw naakt in bed en onmiddellijk gaan ze aan de slag.
    Op het moment van positie 69 voelt hij het komen en vuurt zijn alarmpistool af…
    De volgende dag gaat hij terug naar de arts en die vraagt: “Wel, hoe was het?”
    “Niet zo best,” antwoordt de man, “wanneer ik het pistool afvuurde, beet mijn vrouw 6 cm van mijn jongeheer, scheet mijn gezicht vol en de buurman kwam uit de kast met zijn handen in de lucht.”
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2016
    ron van sommeren en SamP vinden dit leuk.
  11. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Op Facebook gepikt van "Stumpertjes":

    Een Surinaamse zakenman moet op zakenreis naar het buitenland.
    Hij roept zijn trouwe Javaanse knecht Tjokro en zegt hem:
    dat hij op het huis moet passen en dat hij hem bij elk probleem dat zich voordoet moet bellen.

    Na enkele dagen niets te hebben gehoord wordt de zakenman ongerust en belt zelf Tjokro op.

    ...
    "Dag Tjokro, hoe gaat het?"

    "Alles zéér slecht, meneer."

    "Waarom, wat is er gebeurd?"

    "Ik heb steel van schop gebroken."

    "Maar Tjokro, potverdomme, je hebt mij bijna een infarct bezorgd door te zeggen dat het slecht gaat en het is slechts de steel van de schop die gebroken is??"

    Hij haalt eens diep adem en vraagt dan: "hoe is dat gebeurd?"

    "Het gebeurde bij begraven van hond."

    "Wat, mijn hond?! Is ie dood? Hoe kan dat nu?"

    "Hij in zwembad gevallen."

    "Maar Tjokro, hoe kan een terrier verdrinken, hij kon zwemmen als een vis!"

    "Geen water in zwembad, hij erin spring, en is dood gevallen."

    "Hoe zo geen water in het zwembad, vorige week is het zwembad gereinigd en toen ik vertrok was het nog vol water!"

    "Ja maar, water genomen door de brandweer om brand te blussen."

    "Welke brand, Tjokro?!"

    "Huis is in brand gevlogen, meneer."

    "Mijn huis? Maar hoe is dat mogelijk?"

    "Rouwdienst voor uw moeder, kaars te dicht bij gordijn en alles verbrand."

    "Is mijn moeder dood? Wij hebben vorige week pas haar 70ste verjaardag gevierd en zij was nog kerngezond!"

    "Uw moeder kon andere nacht niet slapen, ging slaapmiddel vragen aan mevrouw, die was met uw beste vriend in bed en toen moeder is dood gevallen van de schrik."

    "Mijn vrouw heeft mij bedrogen met mijn beste vriend?? Kun je mij dan niets positiefs vertellen, Tjokro?"

    "Jawel, meneer, herinnert u zich dat u 14 dagen geleden aidstest hebt gedaan?"

    "Ja, en?!"

    " Wel, is positief, meneer!"
     
  12. Zoef de Haas.

    Zoef de Haas.

    Lid geworden:
    2 okt 2003
    Berichten:
    877
    Locatie:
    Den Haag
    Een man krijgt een knobbeltje op zijn voorhoofd en gaat ermee naar de dokter. Dokter zegt, U heeft een zeer zeldzaam fenomeen, er ontwikkeld zich daar een penis en U moet veel lezen. Niet geheel overtuigd gaat hij naar een andere arts voor een second opinion. Deze bekijkt het en zegt hetzelfde als de eerste arts. Dan gaat hij naar het ziekenhuis om het te laten behandelen. Daar wordt het bekeken en men zegt, helaas is er niets aan te doen, maar U moet wel veel lezen. Hoezo vraagt de man, helpt dat dan? Nee zegt de dokter, maar nu kan het nog want over 2 maanden hangen de ballen voor Uw ogen!

    Groetjes Hans.
     
  13. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Alerts to threats in Europe.
    The English are feeling the pinch in relation to recent events in Syria and have therefore raised their security level from "Miffed" to "Peeved". Soon though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross". The English have not been "A Bit Cross" since the Blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out.
    Terrorists have been re-categorised from "Tiresome" to "A Bloody Nuisance". The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was in 1588, when they were threatened by the Spanish Armada.

    The Scots have raised their threat level from “Pissed Off" to "Let's get the Bastards". They don't have any other levels. This is the reason why they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.

    The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide". The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender" .
    The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralysing the country's military capability.

    Italy has increased the alert level from "Shout Loudly and Excitedly" to "Elaborate Military Posturing". Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides".

    The Germans have increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs". They also have two higher levels: "Invade a Neighbour" and "Lose".

    Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual. The only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels .

    The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.

    Australia, meanwhile, has raised its security level from "No worries" to "She'll be alright, Mate".
    Two more escalation levels remain: "Crikey! I think we'll need to cancel the barbie this weekend!" and "The barbie is cancelled." So far no situation has ever warranted use of the last final escalation level.

    Uit
    www.rcgroups.com/humor-71
     
    Caretaker en Roel van Essen vinden dit leuk.
  14. johnny c

    johnny c

    Lid geworden:
    25 mei 2009
    Berichten:
    111
    Locatie:
    Huldenberg (B)
    upload_2017-2-6_21-40-28.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ron van sommeren vindt dit leuk.
  15. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Laatst bewerkt: 12 feb 2017
    Caretaker en Roel van Essen vinden dit leuk.
  16. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.781
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Seeking a weekend break from his campaign rallies; Donald Trump jetted to his Yacht the “Trump Princess” which was docked off the coast of Italy.

    He invited Pope Francis and the press corps on board for a Saturday afternoon cruise. It was a rather windy day and the Pope's little hat his "zucchetto", was blown from his head and into the water.

    A crewman immediately began lowering a boat to retrieve the "zucchetto. Trump told the crewman not to bother. Trump climbed down the yacht's ladder; walked across the waves picked up the "zucchetto" and walked back to the yacht where he handed it back to the Pope.

    The Pope and the press corps were amazed … Donald Trump could actually walk on water! Speculation immediately began as to how ABC, CNN, NBC, ABC, The Washington Post and New York Times would report this miraculous event to the rest of the world.

    The following morning the New York Times headline read … DONALD TRUMP CAN'T SWIM!
     
    Caretaker, Heli-Uwe en ron van sommeren vinden dit leuk.
  17. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Daarmee scoor je vast en zeker mee op LTU&P Bert, met name bij de alt-right main-stream-media haters/bashers Breitbart fans aldaar.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2017
  18. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.781
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Het gekke is, ik heb hem van LTUP, en degene die hem postte IS een Trump supporter, die er heilig van overtuigd was dat de mop het kwalijke gedrag van "de pers" aan de kaak stelde...
     
  19. Henri Kaper

    Henri Kaper verslagschrijvers

    Lid geworden:
    25 nov 2006
    Berichten:
    3.238
    Locatie:
    Den Haag
    Dat is inderdaad de clou van de mop. Het is geen anti-Trump-mop, maar een pro-Trump.
     
  20. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.781
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Dan zijn ze dommer dan ik dacht, die pro-trumpers....
     

Deel Deze Pagina