Het Moppen-Topic

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door eddie, 6 jul 2006.

  1. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.874
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Dat kan alleen in België. :D
     
  2. Fuel Monkey

    Fuel Monkey

    Lid geworden:
    6 jun 2010
    Berichten:
    2.215
    Locatie:
    Hoofddorp
    Ik ging net met mijn vrouw naar haar ouders
    Komen we daar aan, zien we dat mijn schoonmoeder in elkaar geslagen wordt.
    Mijn vrouw helemaal in paniek.
    "'Zou je eens niet heel snel gaan Helpen?"
    Ik zeg; Nou schat, ik denk dat ze het met z'n vieren wel redden hoor.'
     
  3. Zoef de Haas.

    Zoef de Haas.

    Lid geworden:
    2 okt 2003
    Berichten:
    877
    Locatie:
    Den Haag
    Een man heeft nieuwe schoenen gekocht en ging trots naar huis. Zijn vrouw echter gaf geen draad en had vermoedelijk niet door wat hij had gekocht. De gehele avond liep hij door het huis, maar geen sjoegge. Toen hij naar bed ging had zij nog steeds niet gereageerd. Hij besloot zich helemaal uit te kleden behalve zijn schoenen. Zegt hij tegen zijn vrouw, zie je helemaal niets? Ja zegt zij ik zie iets hangen. Zegt hij, waar wijst hij dan naar? Zegt zij, naar nieuwe schoenen, ik had liever gezien dat je een nieuwe hoed gekocht had!
     
  4. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    Een jongetje stoort zijn ouders tijdens het vrijen.
    "Pap, Mam, wat zijn jullie aan het doen"? Roept het ventje geschrokken. "Geen paniek jongen, jij wou toch graag een klein broertje"? Antwoordt de vader geruststellend. "Ik maak nu in mamma's buik een nieuw broertje voor je, over negen maanden is hij groot genoeg en komt hij naar buiten om met je te spelen"!
    Gerustgesteld gaat het jongetje weer naar bed.
    De volgende dag als vader thuiskomt van het werk, treft hij het jongetje huilend aan op de schommel in de tuin.
    "Wat scheelt eraan jongen"
    "Pap weet je nog van gisteren, dat je een broertje in mamma's buik hebt gestopt ? Wel pap de postbode heeft 'm vanmorgen opgegeten"!
     
    Tang Chi Ho en ron van sommeren vinden dit leuk.
  5. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    Een dametje komt de bouwmarkt binnen en vraagt of ze 20 meter dakgoot hebben.
    "Die hebben we zeker" antwoord de medewerker en vraagt of ze pijpen nodig heeft?
    Ietwat verbaasd antwoord het dametje: "Neen, niet voor de dakgoot maar als U dat leuke
    tuinsetje erbij doet dat daar staat ben ik wel bereid".
     
  6. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
  7. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    Ditmaal geen mop maar echt gebeurd … en weeral in België..... en neen het is geen 1 april grap!

    Mijn schoonzoon is een huis aan het renoveren en kreeg deze week het volgende bericht van zijn buurman in de brievenbus.
    "Omdat er nu geen vensters in Uw huis staan zullen we meer gas moeten verbruiken om onze woning te verwarmen en vragen we
    om met een voorstel te komen om dat meerverbruik te vergoeden"
     
  8. Vale Ouwe

    Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 feb 2004
    Berichten:
    6.317
    Locatie:
    Hell
    Ik zou buurman vragen hoeveel jaar hij nog denkt te leven, en dan een bedrag van € 500,-- bieden, verdeeld over die jaren.
    Da's vast een meer dan redelijk bod, waar buurman toch geen fijn gevoel aan over zal houden.
     
  9. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
  10. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    [​IMG]
     
    jve vindt dit leuk.
  11. Zoef de Haas.

    Zoef de Haas.

    Lid geworden:
    2 okt 2003
    Berichten:
    877
    Locatie:
    Den Haag
    Man en vrouw zitten in de kerk. Zegt zij, schat ik heb net onder de dienst een klein windje gelaten, wat nu? Zegt haar man, geeft niet als we weer thuis zijn zet ik wel even een nieuwe batterij in je gehoorapparaat!
     
  12. Fuel Monkey

    Fuel Monkey

    Lid geworden:
    6 jun 2010
    Berichten:
    2.215
    Locatie:
    Hoofddorp
    Wat is de overeenkomst tussen een speelgoedtrein en een vrouwenborst?



    Het is voor de kinderen maar Papa speelt er mee...
     
  13. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
  14. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Schoondochter belt haar schoonmoeder met de vraag wie de luiers van een kind moet verschonen. Is dat altijd een taak van een moeder of soms ook van de vader vraagt zij aan schoonmoeder. Als je kind zijn broek heeft vol gescheten, dien je dat altijd als moeder zijnde te gaan verschonen, daar komt een vader niet aan te pas krijgt de schoondochter als antwoord. Dan is het mij duidelijk antwoord de schoondochter, kun je dan onmiddellijk hierheen komen, je zoon is 5 minuten geleden dronken thuisgekomen en heeft net zijn broek vol gescheten.
     
    jve en ron van sommeren vinden dit leuk.
  15. Fuel Monkey

    Fuel Monkey

    Lid geworden:
    6 jun 2010
    Berichten:
    2.215
    Locatie:
    Hoofddorp
    Mijn vriendin heeft een briefje op de koelkast achtergelaten:
    "Het werkt niet meer, kan er niet meer tegen, ben naar mijn moeder,,,"

    Ik opende de koelkast.
    Het licht ging aan.
    Het bier was koud...
    Waar heeft ze het in godsnaam over??
     
    hobbyist en ron van sommeren vinden dit leuk.
  16. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Wanneer je bij de dokter in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd:
    'Waarvoor je de dokter wilt zien'
    En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je.
    Ik weet dat de meesten van ons dit wel hebben meegemaakt, en ik heb genoten van de manier waarop een oudere man dit oploste:
    Een 86 jaar oude man komt de propvolle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste.
    Die zegt: 'Ja meneer, waarvoor wilt U de dokter vandaag zien?'
    Er is iets verkeerd met mijn lul', zegt hij.
    De receptioniste werd verbolgen en zei, "U kunt hier niet binnenkomen en zulke dingen uitkramen in een volle wacht kamer.'
    'Waarom niet? U vroeg mij wat er verkeerd was en ik heb het u verteld', zei hij.
    De receptioniste antwoordde, 'U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen; ' Er is iets verkeerd met uw oor of iets dergelijks en bespreek het probleem verder privé met de dokter '
    De man antwoordde, 'U zou de mensen geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen.'
    De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen.
    De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei, Ja???
    'Er is iets verkeerd met mijn oor,' zei hij.
    De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies had aangenomen.
    'En wat is er verkeerd met uw oor, meneer?'
    'Ik kan er niet uit pissen', antwoordde hij.
    De wachtkamer barstte uit in luid gelach.
     
    jve vindt dit leuk.
  17. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de Rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.' De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?'

    Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.' De hoerenmadam geeft het niet graag toe, maar die jongen heeft wel veel geld op zak. Dus zegt ze: 'Dan moet je Nancy hebben.' De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij seks met haar heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitter. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitter naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!
     
    Hendrik-Jan, Thedo en ron van sommeren vinden dit leuk.
  18. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Een stel stoer uitziende groep motorrijders waren aan het rijden toen ze een meisje zagen dat op het punt stond van een brug af te springen en ze stopten.
    De leider, een grote bebaarde man, stapt van zijn motor en zegt: "Wat ben je aan het doen?"
    "Ik ga zelfmoord plegen" zegt ze.
    Omdat hij niet overgevoelig wil overkomen, wilde hij toch deze gelegenheid niet missen en dus vroeg hij..
    "Wel, waarom geef je me geen kus voordat je springt?"
    En ze doet het... en het was een lange, intensieve kus..
    Nadat ze waren uitgezoend zei de motorrijder: "Wow, dat was de beste kus die ik ooit gehad heb.
    Je gooit een waarlijk talent weg. Je zou beroemd kunnen zijn. Waarom ga je zelfmoord plegen?"
    "Mijn ouders willen niet dat ik me als een meisje kleed......"
     
  19. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    ZEER BELANGRIJK POLITIEBERICHT!!!!!

    Uw aandacht voor het volgende :
    Er waart de laatste dagen een oude man rond
    met een witte baard en gekleed in een
    lange rode mantel die onschuldige personen
    van alles in de schoenen probeert te schuiven!!

    WEES GEWAARSCHUWD
     
  20. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    De 0 en de 8
    " Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
     

Deel Deze Pagina