Het "Scale decals" verzameltopic

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door RCEFlyer, 28 jan 2009.

  1. RCEFlyer

    RCEFlyer In Memoriam

    Lid geworden:
    27 mei 2007
    Berichten:
    3.210
    Locatie:
    Eck en Wiel
    Hoi,

    op het forum komen regelmatig vragen voorbij over decals. Kort geleden heeft Hugo een mooie tutorial gemaakt over het zelf maken van decals, die je overigens hier kunt vinden.

    Als aanvulling daarop leek het me wel handig om een verzameltopic te hebben waarin links 7 info over decals komen te staan.

    Al zoekende kwam ik op RCGrous een geweldig topic tegen, waarin een enorme verzameling scale decals is opgenomen. Er zijn vast meer mensen die daar wat aan hebben, dus hierbij een link naar dat topic.

    Nou jongens, vul maar aan :)

    Grtz,
    Menno
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2015
  2. knikvleugeltje

    knikvleugeltje In Memoriam

    Lid geworden:
    13 feb 2006
    Berichten:
    1.699
    Locatie:
    Tweede Exloërmond
  3. Dakar2009

    Dakar2009

    Lid geworden:
    21 okt 2008
    Berichten:
    44
    Decals/ Stickers Tamiya Toyota Corolla WRC (58218)

    Hallo Allemaal,

    Ik heb al heel wat op het forum zitten lezen over het zelf maken van Decals voor je auto, boot of vliegtuig.
    Erg interessant, en volgens mij goed zelf te doen :p
    Het vinden van het goede papier en de te gebruiken software zal geen probleem zijn.
    Het probleem voor mij is het vinden van een voorbeeld voor de orginele decals van de Tamiya Toyota Corolla WRC (58218)
    Ik heb al meerder malen op E-bay en google gezocht, helaas zonder resultaat.
    Ook bij Tamiyaclub.com en Tamiyabase.com zijn van dit model geen printbare decals te vinden :(
    Dus wie o wie kan mij helpen aan een printbare versie van de Tamiya Toyota Corolla WRC decals.
    Het bestelnummer van de orginele decals is 9495294.
    Hieronder een foto van de kleurstelling van de Toyota Corolla WRC 2008.


    [​IMG]


    Al vast bedankt

    Groeten,

    Dennis
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015

Deel Deze Pagina