Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahoy, Hier deel 4 van het schipperscafe, deel 3 zit op slot. dit om te voorkomen dat het topic onhandelbaar groot gaat worden.

Robert

Wat een klap zeg. Alsof er een meteoriet op kroeg 3 is gevallen, volgens mij is er weinig te redden!!! En hier is het een compleet kale boel, dat gaat tijd kosten!!!!

576_420_verhuizen-2.jpg

Wasdanou, lege bedoening hier.

Harm, gefeliciteerd met je "verse" schijf.
(55Gb vrij, dat kun je tegenwoordig in een kwart dagje vol hebben :))

(55Gb vrij, dat kun je tegenwoordig in een kwart dagje vol hebben

Dat is het deel met windows en andere programma's.
80-55=25 bezet, op de oude schijf was er 35 bezet van de 39, dan gaat niet alles meer zoals het hoort.
Ruimte voor de rest is 220 meen ik op deze schijf.

Die andere ben ik selectief aan het over zetten.
Zal ook eens tijd maken om de ooit van piaatbaai gepikte films te kijken en muziek te luisteren.
Dat neemt nu wel erg veel plek in met mogelijk dingen die zo de prullenbak in kunnen.
Als die leeg is maak ik een image van de C schijf daarop, de rest blijft dan ook vrij voor gerommel.

Ooit van google drive gehoord????????????????
kreeg ik mee met avast: duurde zeker 15 minuten voordat het binnen was.
wat ik zo inschat is dat je een map gemaakt op je pc ook per laptop kan inzien.
Lijkt me dat dan die map toch ergens op een server geparkeerd moet worden als een soort mailbox??

Ja, ik gebruik Google Drive.
De spullen die je synchroniseert tussen twee of meer pc's wordt inderdaad op de servers van Google opgeslagen, als je er dus gevoelige persoonlijke info op zet zorg dat het beveiligd is met een wachtwoord of netjes geëncrypt.

Hmmm, frisse kroeg met een vers laagje verf en een glimmende bar. Niet slecht!

Ik kan heel de kroeg niet meer zien door dat zeil wat er nu hangt van 2909 x 2304.

Eerst maar eens voor wat drank en voer en de kachel gaan zorgen.

De PIC programmeer software is het volgende drama (ook dat werkt nu niet meer op de PC) :2gunfire::2gunfire::2gunfire:

Kipfilet, boontjes en piepers.

Welcome to the cloud. Best leuk allemaal dat je overal vandaan bij je spullen kunt maar ik houd mijn spullen liever lokaal (hoop ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back