HG P402 chassiskit + DIY body Carmageddon

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Tamaniac, 5 nov 2016.

  1. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/Belgiƫ
    Wat een bak . Het gewicht is geen probleem? Je wilt niet dat deze rolt ook dan. Maar het is geen racer zeker?
     
  2. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.839
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Geen racer nee, de auto is al een scaler/crawler, met nog eens een trage 55T motor. De auto gaat maximaal stapvoets, en waarschijnlijk zal er ook niet echt mee gereden-gereden worden op een walk-of-fame ritje na dan...

    De kleur zit erop en is staal-grijs geworden, heb uiteindelijk ook niet elk naadje willen dichtplamuren, kan het wel hebben zo:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    op naar de gele verf!

    Denk dat er toch nog een bumper zal moeten komen om de voorkant wat op te vullen, misschien iets kleiner dan de originele 'blok' uit de game...
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2017
    RCjeffrey en Unusual RC vinden dit leuk.
  3. reinaart

    reinaart

    Lid geworden:
    11 jun 2014
    Berichten:
    824
    Geweldig zo'n uniek karretje, daar zitten heel wat uurtjes in :). Gelukkig heb je nog foto's om te bewijzen dat het hier een houtbouw betreft (had ook wel z'n charme toen er nog geen kleurtje op zat). Ik wed dat je al wel weer een nieuw project in het hoofd hebt ;).

    Groet,

    Arjan
     
  4. silverpijl

    silverpijl

    Lid geworden:
    27 apr 2009
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Deventer
    Knap stukje werk hoor, petje af en een diepe buiging.
     
  5. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.839
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Bedankt voor alle reacties en 'vind ik leuk-s'.

    Probeer een 'nieuw project' eigenlijk uit te stellen, en eerst deze af te werken. Een keer iets aan de kant gaat, is de stap weer groter om het allemaal opnieuw boven te halen. Maar heb nog wel wat ideetjes die ik zou willen realiseren...

    Voor de gele strepen eerst alles afgeplakt, na een eerste laag (klein (en oud) potje 'Humbrol Enamel', had ik nog staan en toevallig de ideale kleur) was er nog te weinig dekking, na een tweede laagje nog niet 100%, maar vind het ideaal zo. Met een derde laag had het er waarschijnlijk 'te nieuw' uitgezien:

    [​IMG]

    Boven het linker voorlicht is een vlekje grijze verf meegekomen bij het verwijderen van de tape, dus zal iets bijgewerkt moeten worden:

    [​IMG]

    Realiseer mij opeens dat er langs de zijkanten nog 'POLICE' moet opkomen in grote witte letters. Misschien eens proberen met een iets drogere verf en doppen/stempelen om het niet te nieuw te laten lijken.
     
  6. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.839
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Update: zwarte grill & witte letters:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/Belgiƫ
  8. chris1144

    chris1144

    Lid geworden:
    22 mei 2013
    Berichten:
    322
    Locatie:
    Almelo
    "even" je verslagje doorgelezen, gaaf om al die details te zien die erin zijn gemaakt :worship:
     
    Tamaniac vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina