Hier misschien een idee voor je airbrush ventilatie

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door Tiriaq, 16 mrt 2015.

  1. Tiriaq

    Tiriaq

    Lid geworden:
    30 dec 2014
    Berichten:
    9
    Tussen alle projecten door heb ik nog wat aan mijn airbrush project kunnen doen. De volgende stap is het aansluiten en daadwerkelijke gebruik; nog even geestelijk voorbereiden en dan gewoon doen. Tevens een bedankje voor de mensen die de tijd hebben genomen vragen te beantwoorden; hopelijk zo weer wat voor een ander te kunnen doen.

    Maar hier is een foto met een idee hoe je het goedkoop zou kunnen doen.
    -het slakkenhuis heb ik voor 25 euro incl. verzendkosten op Marktplaats gekocht, de buizen/klemmen van Hornbach
    (had toevallig al een elektrische lier hangen maar kan gewoon direct aan plafond)
    -plaat MDF in een plastic bak van (Samla) Ikea 13 euro (die van Action 10 euro kan misschien ook)
    -oud rooster van een gril
    -verloopstukje om aan de box te hechten aluminium van Hornbach
    -eventueel afwerken met kit en licht filter met klitteband dat je er aan de voorkant af kan halen

    -heb voor 6 euro een fietslift opgehaald, tweedehands (nieuw vanaf 8 euro excl. verz. kosten) om die grote box een plek te geven waar het niet in de weg staat.

    In mijn workshop kan je nog maar net je kont keren en moet je alles langzaam doen anders stoot je vast weer wat om of stoot je je hoofd :) zo klein is het, maar ik heb tenminste een werkplekje!


    [​IMG]



    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina