Hi guys.
Mijn nieuwe project nadert zijn einde. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het combineren van twee hexa's van Hobbyking tot 1 nieuwe hexa: ik noem m de Talon 740.
Ik heb de basisplaten van de H550 gecombineerd met de armen van de Talon V1 hexacopter.
Mooie hiervan zijn de ingebouwde soldeerpunten van de basisplaat van de H550 en het lichte gewicht van de carbonarmen en bevestigingspunten van de Talon. Met als bijkomend voordeel dat ik nu 6 reserve-armen heb voor mijn Dji 450 quad...en een paar (hele kleine) carbon basisplaatjes voor weet ik t wat...
(GoPro mount, FPV camera mount, etc.)
Specs:
- Motoren 1120 kv BL (rcgekko.nl)
- ESC's 30 A 400 hz UFOs (electronicarc.com)
- Naza FC
- Graupner E props 10 x 5
- Totaal gewicht: 1,9 kg (incl. GoPro HD)
- doorsnede 74 centimeter (vandaar Talon 740
)
- 2 x 2200 mah 3S lipo's
Deze week de maiden proberen...
Foto's hier:
Mijn nieuwe project nadert zijn einde. De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het combineren van twee hexa's van Hobbyking tot 1 nieuwe hexa: ik noem m de Talon 740.
Ik heb de basisplaten van de H550 gecombineerd met de armen van de Talon V1 hexacopter.
Mooie hiervan zijn de ingebouwde soldeerpunten van de basisplaat van de H550 en het lichte gewicht van de carbonarmen en bevestigingspunten van de Talon. Met als bijkomend voordeel dat ik nu 6 reserve-armen heb voor mijn Dji 450 quad...en een paar (hele kleine) carbon basisplaatjes voor weet ik t wat...

Specs:
- Motoren 1120 kv BL (rcgekko.nl)
- ESC's 30 A 400 hz UFOs (electronicarc.com)
- Naza FC
- Graupner E props 10 x 5
- Totaal gewicht: 1,9 kg (incl. GoPro HD)
- doorsnede 74 centimeter (vandaar Talon 740

- 2 x 2200 mah 3S lipo's
Deze week de maiden proberen...
Foto's hier:
Laatst bewerkt door een moderator: