HK Quanum complete FPV bundle set

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door DutchRC, 5 feb 2015.

  1. CarbonCeessie

    CarbonCeessie

    Lid geworden:
    2 apr 2014
    Berichten:
    80
    Locatie:
    Betuwe
    Aha duidelijk. Ik had me er wat meer in verdiept en het blijkt dat een lagere frequentie meer penetratie heeft. Nu heb ik laagste frequentie van de tabel in de gebruiksaanwijzing gekozen. Kijken of het helpt en vandaag komt mijn 90º adapter binnen voor de zender.
    Wat ik me afvroeg vliegen jullie met die rode/witte stekker los of gekoppeld?
     
  2. DennisK

    DennisK

    Lid geworden:
    28 feb 2004
    Berichten:
    4.433
    Locatie:
    Tiel
    Zo vlot zal het niet gaan door een kanaaltje lager te kiezen.
    Dan moet je toch echt naar 1.3 om daar wat van te gaan merken of tenminste 2.4

    Of audio los of vast zit zou niet uit mogen maken tenzij er ergens iets niet goed zit in de zin van goedkoop chinees spul.

    Blijft gissen op afstand.
    Probeer toch maar eens betere antennes. Ksn best zijn dat daar toch ook een deel van je probleem vsndaan komt.

    Maak eens een foto van de binnenkant van je antenne als je kapje geklikt zit.
     
  3. CarbonCeessie

    CarbonCeessie

    Lid geworden:
    2 apr 2014
    Berichten:
    80
    Locatie:
    Betuwe
    De kapjes zitten gelijmd. Kanaal lager zal misschien niet veel uitmaken, het gaat het idee. Achteraf denk ik dat ik ook op het verkeerde kanaal ben gaan vliegen. Zender stond op FR1(A)/CH1 en ontvanger op 28.

    Nu staat het allebei op FR3(E)/CH4 of 34 op ontvanger. En het ontvangst was goed geen uitval en ook niet buiten bereik geweest, rond ±200m? (ongeveer tot mijn spotter hem niet meer ziet) gevlogen.
     

Deel Deze Pagina