HMS-victory Deagostini praat forum

Timberwolf prima dat je dit wil doen.
Eigenlijk hoort dit in het schipperscafe.
Kijk over deeltjes krijgen is een probleem van deagostini.
Je mag van mijn ook op het bouwverslag kletsen maar,
dan over de bouw en jullie bouw ervaringen!
Zo krijgen we dadelijk een twee dracht en is
het helemaal niet meer te overzien.

Ook wat je verkeerd begrepem heb dat je geen fotos
zou mogen platsen is ook niet zo kijk maar ze staan er nog.
Het was alleeen de bedoeling als er een keer een foto
Van de soeg en spanten op staat is dat voldoende.
als iedereen de zelfde fotos plaatst is het niet leuk meer.

Als je problemen heb met het bouwen kan je dat ook natuurlijk plaatsen!

Vriendelijke groet ron

Hey,

Ik vraag me af wanneer de gereedschappen binnenkomen. Er staat 10 dagen na de eerste betaling. Maar die tijd is nu al lang voorbij. Heeft iemand die kado's al?

Ik heb vernomen dat de kado verlaat is volgen deagostini (heb ik gebeld).
Zijn er levering problemen door de grote bestel orders.

Ik ben deze week even de slaapkamer van mijn dochter aan het opknappen.
Dus ik leg even nog een week stil.

Groet ron.

Laatst bewerkt:
Oke, ikzelf ben op dit moment ook vrij druk haha. Ik heb nog wel die spanten in elkaar gelijmd en op de romp gezet. (Ook weer niet gelijmd ;-) Maar ben nog niet verder gaan met de barkas. Tevens heb ik op internet een model van de black pearl gevonden en gekocht en verwacht die binnenkort ook binnen. Waarschijnlijk betekend dit dat ik de victory ff op pauze zet terwijl ik de black pearl bouw, maar daar ben ik nog niet cker van.

Ik heb de Agostini ook gebeld over de kado's.
Het is allemaal verlaat eind juni verwachten ze de gereedschapsetjes pas te hebben.
Dus het word erg geduldig bouwen!!!!

Ik heb deel 12 al ruim 2 weken binnen. Je krijgt de onderdelen dus wel erg laat!

Ik heb de HMS Victory ff veilig weggeborgen. Ik ben begonnen aan de Black Pearl, dus die ga ik eerst afmaken voordag ik verder ga met de Victory. Kan ik vast een aantal deeltjes sparen.

Klantenservice de Agostini

Ik heb vandaag deel 13 tot 16 gekregen, maar bij deel 14 zat er geen kanon bij.
Ik heb er gelijk over gebeld en krijg een nieuw deel opgestuurd:yes:toch een goede service van de Agostini
Ik las in deel 15 dat er een set verf uitkomt die je ook via de website kan bestellen.
Dat is toch ook weer positief nieuws.
Ik krijg toch het idee dat de Agostini er alles aan doet om tevreden klanten te houden vooral die met een abbo...:rolleyes:

Omdat ik deel 5 tot 8 maar niet kreeg heb ik met deagostini gebeld hoe het zat.
De vrouw aan de telefoon kwam er achter dat ze vergeten waren om aan te vinken dat het om een abonnement ging.
En om de afleveringen een beetje bij te trekken ga ik de eerste tijd 4 afleveringen per 2 weken krijgen,hopen dat dit goed gaat.

xander

deel 14

Kreeg vandaag een nieuw deel 14, maar ook dit keer zat er geen kanon bij.
Ik heb gelijk met de Agostini gebeld en wat blijkt nou, bij ieder deel 14 zit geen kanon er is weer wat fout gegaan bij de leverancier.
Maar ze zij dat het kanon wel geleverd word maar wist nog niet wanneer..:confused:

bij mij was ook wat raars ;)
ik kreeg eerst deel 13 t/m 16 binnen en toen de volgende dag 9 t/m 12 XD
en bij een deel zat een briefje met dat het kannon bij de delen 17 t/m 21 word geleverd

Barkas van HMS Victory

Ook ik heb bij deel 14 geen kanon ontvangen. Via de site gereclameerd, geen antwoord. Bellen helpt wel??
Heeft iemand al geprobeerd de barkas ineen te zetten? Het aanbrengen(en vastplakken)van de plankjes lukt voor geen meter..............:confused:zelfs niet met secondelijm!

Ook ik heb bij deel 14 geen kanon ontvangen. Via de site gereclameerd, geen antwoord. Bellen helpt wel??
Heeft iemand al geprobeerd de barkas ineen te zetten? Het aanbrengen(en vastplakken)van de plankjes lukt voor geen meter..............:confused:zelfs niet

Kijk voor bouw hulp op mijd draatje.

Bouwverslag diagostini victory
Groet ron

Ik heb tot en met deel 20 ontvangen dit weekend. Het kanon dat miste bij deel 14 zat netjes bij deel 17 geleverd zoals beloofd. Het enige waar ik nu nog op zit te wachten zijn de kado's die ze beloofd hebben. Weet iemand daar meer van?

Heeft iemand al geprobeerd de barkas ineen te zetten? Het aanbrengen(en vastplakken)van de plankjes lukt voor geen meter..............:confused:zelfs niet

Kijk voor bouw hulp op mijd draatje.

Bouwverslag diagostini victory
Groet ron
Inmiddels gevonden en bedankt voor de uitvoerige uitleg. Barkas klaar(ruwbouw)!
kwasimodo

Het is inmiddels 7 juli (heb t/m bouwonderdeel 20 ontvangen) maar nog steeds geen gratis materiaal. De 10 weken zijn inmiddels bijna verjaard!
Groet Ger

ook ik heb vandaag eindelijk het bewuste koffertje mogen ontvangen en ben als een speer verder gegaan met de bouw van de karbas.

Back