Hallo,
Ik ben van plan om een nieuwe quadcopter te kopen.
Ik ben op zoek geweest naar alle onderdelen en ben tot het volgende gekomen: (laat aub weten wat ik nog moet toevoegen of beter kan veranderen)
- Turnigy H.A.L. quadcopter frame
- Power Distribution board
- KK 2.0 Multirotor LCD
- 4x NTM Prop Drive Series 35-30 1100kv / 380w
- NTM Prop Drive 35 Series Accessory Pack
- Ik heb een paar 3S 2200 mAh batterijen, en 2x 5000 mAh (misschien om te vliegen met 4S
)
- Dan moet ik een goede ESC hebben, misschien een die (makkelijk) te flashen is, wanneer ik dit nodig vind. Een extreem goede vlieger (qua helikopter) ben ik ook weer niet, dus misschien is flashen niet nodig?
Ik heb een aantal ESC's gevonden:
- TURNIGY TRUST 45A SBEC Brushless Speed Controller (Deze heb ik al in mijn Hk-450 zitten, en heb er geen problemen mee gehad)
- HobbyKing 50A ESC 4A UBEC ( Deze gaat mijn voorkeur naar uit, omdat ik deze samen met het frame in de NL warehouse kan bestellen.
- HobbyKing 40A BlueSeries Brushless Speed Controller
- Turnigy Multistar 45 Amp Multi-rotor Brushless ESC 2-6S
Misschien zijn er betere ESC's op hobbyking die ik beter kan pakken?
Ook moet ik natuurlijk de juiste prop kiezen, die bij de motor en ESC past.
Hopelijk is de motor goede keuze. Het liefst wil ik er straks m'n GoPro camera onder hangen en een klein FPV setje. Dus hopelijk heb ik met deze motoren aardige liftkracht en wat snelheid. (hangt ook van de prop af natuurlijk)
Als jullie nog wat meer info willen hebben, laat dat maar eventjes weten.
Alvast erg bedankt!
Ik ben van plan om een nieuwe quadcopter te kopen.
Ik ben op zoek geweest naar alle onderdelen en ben tot het volgende gekomen: (laat aub weten wat ik nog moet toevoegen of beter kan veranderen)
- Turnigy H.A.L. quadcopter frame
- Power Distribution board
- KK 2.0 Multirotor LCD
- 4x NTM Prop Drive Series 35-30 1100kv / 380w
- NTM Prop Drive 35 Series Accessory Pack
- Ik heb een paar 3S 2200 mAh batterijen, en 2x 5000 mAh (misschien om te vliegen met 4S

- Dan moet ik een goede ESC hebben, misschien een die (makkelijk) te flashen is, wanneer ik dit nodig vind. Een extreem goede vlieger (qua helikopter) ben ik ook weer niet, dus misschien is flashen niet nodig?
Ik heb een aantal ESC's gevonden:
- TURNIGY TRUST 45A SBEC Brushless Speed Controller (Deze heb ik al in mijn Hk-450 zitten, en heb er geen problemen mee gehad)
- HobbyKing 50A ESC 4A UBEC ( Deze gaat mijn voorkeur naar uit, omdat ik deze samen met het frame in de NL warehouse kan bestellen.
- HobbyKing 40A BlueSeries Brushless Speed Controller
- Turnigy Multistar 45 Amp Multi-rotor Brushless ESC 2-6S
Misschien zijn er betere ESC's op hobbyking die ik beter kan pakken?
Ook moet ik natuurlijk de juiste prop kiezen, die bij de motor en ESC past.
Hopelijk is de motor goede keuze. Het liefst wil ik er straks m'n GoPro camera onder hangen en een klein FPV setje. Dus hopelijk heb ik met deze motoren aardige liftkracht en wat snelheid. (hangt ook van de prop af natuurlijk)
Als jullie nog wat meer info willen hebben, laat dat maar eventjes weten.
Alvast erg bedankt!