Beste MBFers,.
Ik heb al een togie een hobbymat md65 staan, nu is in de winter mijn motor kapot gegaan,
Atans, achterop de motor zit een centrifuge schakelaar. die is kapot,
Nu wil ik de motor zonder deze schakelaar aansluiten en heb een schema gevonden op het net van how to..
Nu alles zo aangesloten volgens de kleuren en met condensator, Maar jullie raden het al, Hij draaid niet,
Voorheen draaide hij nog wel maar omdat de schakelaar kapot was kon ik dus niet linksom draaien,
Maar omdat de schakelaar aan het smeulen was heb ik deze eraf gehaalt,
Dit schema heb ik gebruikt omdat de kleuren overeen komen met de draden,
Waarom zou deze nu niet draaien ?? Zou condensator kapot kunnen zijn ??
Heeft iemand eventueel andere tijdelijke oplossingen zodat ik weer even kan draaien ?? (zodat ik even door kan sparen voor nieuwe motor met frequentie regelaar...)
Mvg Vincent,
Ik heb al een togie een hobbymat md65 staan, nu is in de winter mijn motor kapot gegaan,
Atans, achterop de motor zit een centrifuge schakelaar. die is kapot,
Nu wil ik de motor zonder deze schakelaar aansluiten en heb een schema gevonden op het net van how to..
Nu alles zo aangesloten volgens de kleuren en met condensator, Maar jullie raden het al, Hij draaid niet,
Voorheen draaide hij nog wel maar omdat de schakelaar kapot was kon ik dus niet linksom draaien,
Maar omdat de schakelaar aan het smeulen was heb ik deze eraf gehaalt,
Dit schema heb ik gebruikt omdat de kleuren overeen komen met de draden,

Waarom zou deze nu niet draaien ?? Zou condensator kapot kunnen zijn ??
Heeft iemand eventueel andere tijdelijke oplossingen zodat ik weer even kan draaien ?? (zodat ik even door kan sparen voor nieuwe motor met frequentie regelaar...)
Mvg Vincent,