Honey bee fp body

Hallo.
Ik ben al een poos op zoek naar een andere body voor mijn honey bee fp.
Weet iemand misschien welke body's er allemaal te koop voor zij en op welke site ik deze kan kopen.
Gr. Ramon

Ik weet niet waar je woont maar anders moet je eens kijken op romafiramodelbouw.nl daar zijn enorm veel upgrade parts etc etc te vinden ook van de heli die jij noemt ik wens je succes met je zoektocht en laat me iets horen als je iets hebt gevonden.

reaction10*
Ik heb even gekeken op die site maar ik heb geen body kunnen vinden voor mijn heli.
maar toch bedankt.

ik heb toch egt 4 verschillende kleure boddy`s gezien in welke provincie woon je als je in de buurt woont kom ik hem wel een keer brengen ik ga namelijk over een paar weekjes weer naar romafira en dan kan ik hem voor je menemen maar romafira licht in weesp als je daar in de buurt woont kun je hem zelf halen maar als je naar producten gaat en dan naar helipart dan naar benede scrollen en dan zie je eert you mooie heli staan en daaronder allenmaal onderdelen daarvan kijk maar eens. ik heb je het zoekwerk bespaart dus hier de link: Romafira modelbouw.nl kijk maar eens je hoeft alleen maar na beneden te scrollen tot je jou toestel ziet. Tot kijk en succes laat me nog iets horen A.U>B> ik vind dit wel een leuk onderwerpje haha.

sorry maar de link stuurt hem naar de home en niet door naar de producten sorry maar je moet gewoon de stappen volgen die ik gestuurt heb.

fp body

reaction10
je hebt gelijk ze staan er wel, maar ik bedoel geen standaard maar bijv. een airwolf.

Laatst bewerkt:
sorry daar weet ik verder niet egt vee van als er iemand hier komt rondneuzen en een goed adres weet wil ik die ook wel wand ik wil namelijk een falcon 3d kope maar denkw el dat ik een andere canopy erbij wil

groete robin

Die Romafira modelbouw jongens zijn een paar dure vogels,... Als je een set upgrade parts wilt hebben voor je Falcon 3D kun je wellicht beter een nieuwe heli kopen!

Kent iemand een andere webshop waar deze upgrade parts niet zo extreem duur zijn? Volgens mij moet dit n.l. toch goedkoper kunnen.

Die Romafira modelbouw jongens zijn een paar dure vogels,... Als je een set upgrade parts wilt hebben voor je Falcon 3D kun je wellicht beter een nieuwe heli kopen!

Kent iemand een andere webshop waar deze upgrade parts niet zo extreem duur zijn? Volgens mij moet dit n.l. toch goedkoper kunnen.

Op Robbe.com kosten de alu upgrades 160 euro. Geen idee of daar hetzelfde inzit.

Verder zijn de onderdelen in het buitenland goedkoper: Aluminum Upgrade Parts for Falcon 3D CP RC Helicopter from Hobby Lobby!
Vergeleken met de prijzen van Romira zijn ze zelfs in dollars goedkoper!

De 8 alu onderdelen op Hobby-Lobby: 199.3 USD of 126.9 euro
De 8 onderdelen op Romira: 219 euro

Neem nog dat je 20 euro verzendkosten moet betalen naar de States.... Je zou gek zijn ze bij Romira te bestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ze toch even vergeleken,...

------------------Robbe ----Romafira ---Hobby Lobby
Swashplate--------49.00 ------37.50 ----------34.80
Main rotor head ---27.50 ------27.50 ----------24.80
Stabilizer contr. ---31.50 ------24.50 ----------21.90
Orientator Radius --28.50 ------22.50 ----------19.80
Stabilizer frame ----29.00 ------19.50 ----------16.80
Tail wing set -------34.50 ------27.50 ----------24.80
main rotor holder ---48.00 ------35.50 ----------33.60
tail wing gearbox ---32.50 ------24.50 ----------22.80
------------------------------------------------------- +
-----------------€280.50 ----€219.00 --------$199.30
----------------------------------------------€139.80 Incl. verzendkosten!

Ok, resultaat is volgens mij duidelijk. Romafira was al duur, Robbe blijkt dus nog eens een maatje duurder te zijn. De producten zijn volgens de foto's en de artikelnummers gelijk. De levering bij Hobby Lobby ligt tussen de 3 en de 5 werkdagen. Op zich redelijk snel dus. Bij de robbe en romafira heb ik de verzendkosten voor het gemak weggelaten gezien deze toch al duurder zijn.

Heeft er iemand ervaring met de service en levering van Hobby Lobby?

Edit > Ik zie net dat Enjoy Hobbies het set van 8 onderdelen voor €87.50 verkoopt, echter heb ik het gevoel dat zijn niet naar Nederland uitleveren... :( Iemand wederom ervaring?

Laatst bewerkt:
Ik heb ervaring met Hobby Lobby. Heb er ooit een PT17 Stearman gekocht.
aircraft-3219.jpg

Was een leuk vliegtuig, maar heeft zen maiden voyage niet overleefd. :pim:

Tja wat kan ik zeggen. Pakketje was goed ingepakt en alles zat erbij dus..

BTW seven, bedankt voor de EH link. Ik denk toch dat mijn onderdelen daar vandaan gaan komen. 87 euro voor onderdelen, 13 euro voor verzending.

Edit: De onderdelen die Hobby Lobby verkoopt zijn ANDERS dan die van Enjoy Hobbies. Kijk even naar de Flybar control frame en de seesaw arm. Zie je de verschillen? Afgaand op de fotos zien die van Hobby Lobby er steviger uit!

se005.jpg
ats8005.jpg

se003.jpg
ats8003.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back