Hallo,
Ik ben weer bezig met een nieuw project.
Het word een Savage X die omgebouwd naar brushless word door het FLM brushless setje.
Dit worden de specs:
Savage X onderdelen
FLM verlengde chassiskit
rem en 2-bak worden gebruikt, alleen achteruit van de motor is dan niet niet mogelijk..
Mamba Monster Max regelaar
NEU 1515 1Y motor
LST shocks
Proline Desert Rat body
Proline Commando Beadlocks met Bow-tie 40 series
wheeliebar
FLM shocktowers
Futaba 3PK SS
Kokam 6s 4000Mah lipo's
Deze week verwacht ik nog wat onderdelen, savage komt morgen binnen en body ook, chassiskit komt vrijdag of zaterdag aan. Ik heb de Revo 3.3 versie van de Desert rat gekozen omdat die ene stukje langer is en dan beter op mijn chassis past, dit omdat die 4cm langer is
Hierbij wat foto's van wat ik tot nu toe binnen heb:
LST aluminium shocks:
Proline Beadlocks met Bow-tie 40 series banden;
De body wordt geairbrushed naar het voorbeeld van de Harddrive body van Proline:
Greetz,
Joram
Ik ben weer bezig met een nieuw project.

Het word een Savage X die omgebouwd naar brushless word door het FLM brushless setje.
Dit worden de specs:
Savage X onderdelen
FLM verlengde chassiskit
rem en 2-bak worden gebruikt, alleen achteruit van de motor is dan niet niet mogelijk..
Mamba Monster Max regelaar
NEU 1515 1Y motor
LST shocks
Proline Desert Rat body
Proline Commando Beadlocks met Bow-tie 40 series
wheeliebar
FLM shocktowers
Futaba 3PK SS
Kokam 6s 4000Mah lipo's
Deze week verwacht ik nog wat onderdelen, savage komt morgen binnen en body ook, chassiskit komt vrijdag of zaterdag aan. Ik heb de Revo 3.3 versie van de Desert rat gekozen omdat die ene stukje langer is en dan beter op mijn chassis past, dit omdat die 4cm langer is

Hierbij wat foto's van wat ik tot nu toe binnen heb:
LST aluminium shocks:

Proline Beadlocks met Bow-tie 40 series banden;

De body wordt geairbrushed naar het voorbeeld van de Harddrive body van Proline:

Greetz,
Joram
Laatst bewerkt: