Huey helicopter werktekeningen gezocht (cockpit section)

Discussie in 'Tekeningen' gestart door Franklin1969, 6 mei 2017.

  1. Franklin1969

    Franklin1969

    Lid geworden:
    6 mei 2017
    Berichten:
    1
    Locatie:
    DenBosch
    Geachte,

    Ik ben nieuw op jullie website en heb al heel wat ontzettend mooie modellen gezien: petje af voor een ieder!
    Ikzelf ben een helikopter fanaat en heb het idee gehad om mijn brevet te gaan halen maar door de enorme kosten ben ik maar afgehaakt en ben gaan vliegen in een simulator.... wat eerlijk gezegd ook HEEL LEUK is!
    Nu zit ik eraan te denken om zelf een cockpit te gaan bouwen ...... Ik ben redelijk handig (al zeg ik het zelf) maar dan moet ik wel goede tekeningen hebben. Ik zag dat een lid van jullie Tiger2 een fraaie UH-1 heeft gebouwd....en ik vroeg me al af hoe hij dat opgezet heeft? Tekeningen vergroot naar 1:1...?
    Misschien heeft iemand van jullie een tip voor me waar ik deze tekening vandaan zou kunnen halen/kopen?

    alvast bedankt
    gegroet Franklin
     
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Niet iedereen leest alle discussies Franklin, je zou het hem gewoon in zijn UH-1 draadje/discussie kunnen vragen.
     
  3. mig 3

    mig 3

    Lid geworden:
    26 apr 2012
    Berichten:
    2.051
    Locatie:
    BLUB
    Dus een 1:1 simulatie cockpit?

    De Amerikaanse wet zegt dat dit soort bouwtekeningen moeten worden opgeslagen in een soort van Nationale bibliotheek .(tax-payers money)

    Pak uw internet er bij en probeer via de openbare Amerikaanse
    websites aan deze gegevens te komen.Ik acht de kans zeer groot dat ook de
    Huey blueprints tot in elk mogelijk detail er bij zitten.

    IMG_2180.JPG
    Museum Slowakije.(Kosice)

    Groet:Robin
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2017

Deel Deze Pagina