Hallo,
Ik heb nu een paar weken een hubsan x4, als oefen quad en dat gaat wel goed.
Ik wou nu eigenlijk wel wat groters en snellers. Na het zien van drone racing filmpjes op youtube zou ik graag zelf een racing drone willen hebben.
Nou is de vraag of ik zelf een moet bouwen of een RTF moet kopen.
Eerst wil ik er gewoon mee vliegen zonder fpv, en later misschien uitbreiden.
Ik heb hiervoor al rc auto's gehad maar ben nieuw in de wereld van quadcopters.
Ik ben opzoek naar een quadcopter die niet zomaar kapot gaat en niet de hoofdprijs kost.
Het moet ook zeker geen goedkope troep zijn wat net niks is.
Het lijkt me het mooist om er zelf een te bouwen, maar heb nog geen site gevonden waar alles uitgebreid staat uitgelegd. Weten jullie misschien een site? Ik weet eigenlijk nu nog niks over quads, behalve dat het heel vet is om er mee te vliegen.
Ik moet daarom ook nog een zender en ontvanger hebben.
Hoeveel gaat hij ongeveer kosten, zonder fpv?
Ik denk dat dit eerst genoeg vragen zijn en ik eerst verder moet verdiepen met de door jullie genoemde sites.
Graag jullie gedachten.
Ik heb nu een paar weken een hubsan x4, als oefen quad en dat gaat wel goed.
Ik wou nu eigenlijk wel wat groters en snellers. Na het zien van drone racing filmpjes op youtube zou ik graag zelf een racing drone willen hebben.
Nou is de vraag of ik zelf een moet bouwen of een RTF moet kopen.
Eerst wil ik er gewoon mee vliegen zonder fpv, en later misschien uitbreiden.
Ik heb hiervoor al rc auto's gehad maar ben nieuw in de wereld van quadcopters.
Ik ben opzoek naar een quadcopter die niet zomaar kapot gaat en niet de hoofdprijs kost.
Het moet ook zeker geen goedkope troep zijn wat net niks is.
Het lijkt me het mooist om er zelf een te bouwen, maar heb nog geen site gevonden waar alles uitgebreid staat uitgelegd. Weten jullie misschien een site? Ik weet eigenlijk nu nog niks over quads, behalve dat het heel vet is om er mee te vliegen.
Ik moet daarom ook nog een zender en ontvanger hebben.
Hoeveel gaat hij ongeveer kosten, zonder fpv?
Ik denk dat dit eerst genoeg vragen zijn en ik eerst verder moet verdiepen met de door jullie genoemde sites.
Graag jullie gedachten.