Stevo
Forum veteraan
Na een paar keer bij de Chinees te hebben besteld met wisselend succes zag ik in mijn lokale hobbywinkel Aerobertics.be - Home een EPP Focke Wulf van Hype/Kyosho liggen voor de ronde som van 129 Euro.
Nu moet het gezegd dat ik onmiddellijk verkocht was en het wordt beter…..
Voor die 129 Euro krijg je de retracts erbij en het moet gezegd dat die dingen heel erg schaal lijken. Tevens is het toestel voorzien van split-flaps naast de klassieke stuurorganen.
Aangezien ik in het verleden reeds een Hype/Kyosho Spacewalker heb gehad en ook daar de kwaliteit meer dan behoorlijk was besloot ik maar om de kist mee te doen.
Het toestel ziet er gelikt uit en het camouflageschema is geswoon top. Een schaalprop en spinner zijn in de doos inbegrepen.
Enkele specs :
Matriaal : EPP
Batterij : 3S 2200 mAh (maar er kan een grotere in volgens mij)
Span : 1135 mm
5 Servos (1 voor beide ailerons, 1 voor de flaps, 1 voor het landingsgestel etc)
Vanavond maar even enkele kiekjes nemen.
Stevo
Nu moet het gezegd dat ik onmiddellijk verkocht was en het wordt beter…..
Voor die 129 Euro krijg je de retracts erbij en het moet gezegd dat die dingen heel erg schaal lijken. Tevens is het toestel voorzien van split-flaps naast de klassieke stuurorganen.
Aangezien ik in het verleden reeds een Hype/Kyosho Spacewalker heb gehad en ook daar de kwaliteit meer dan behoorlijk was besloot ik maar om de kist mee te doen.
Het toestel ziet er gelikt uit en het camouflageschema is geswoon top. Een schaalprop en spinner zijn in de doos inbegrepen.
Enkele specs :
Matriaal : EPP
Batterij : 3S 2200 mAh (maar er kan een grotere in volgens mij)
Span : 1135 mm
5 Servos (1 voor beide ailerons, 1 voor de flaps, 1 voor het landingsgestel etc)
Vanavond maar even enkele kiekjes nemen.
Stevo
Laatst bewerkt: