Iemand al met de nieuwe Engel type U203 Typ VII/C begonnen

Hallo allemaal,

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen met het bouwen van de nieuwe U203 Typ VII/C kit van Engel.

Is iemand hier mee aan de gang of weet iemand wat ? ik vind er namelijk nog niets van op het net. :(

Ik vind het eigenlijk opvallend stil rondom deze kit, nu is de prijs nu ook niet motiverend natuurlijk, en dan moet je waarschijnlijk ook nog heel veel zelf gaan uitvinden net zo als bij de rest van de Engel boten ,Waarvan ik moet zeggen dat de Lafajette kit een positieve uitzondering is.

Deze kreet is geheel op persoonlijke titel geuit maar omdat de nieuwe kit eigenlijk geént lijkt op het principe van de Lafajette verwacht ik hier wel wat meer van, dus vandaar mijn belangstelling.

Je weet nooit wanneer dat schip met geld langs komt nietwaar? :lol:

Met vriendelijke groeten,

Jan Huizenga.

't Schip met geld is ook bij mij nog steeds een nucleaire sub:
Je weet waar hij is gedoken, maar waar en wanneer hij opduikt....

Hoi mannen,

Geld moet rollen zeiden wij altijd aan boord,vooral in de tropen, (en zeker in Den Haag !!!).En nu is het op ,bijna, behalve in Den Haag. Dus Engel even wachten.

Gr. Rob

hallo

een kriek in de stijgers en droogdok
een 7d die uit de persen is gekomen
een akula die op de afbouw werf licht
en een 2540 die een grote constructie fout heeft opgelopen (de bajonetsluiting is los gekomen)
een thypoon waar stof op komt te liggen en dan nog een sea tiger die in het roze komt

nee ik heb geen engel boot opstapel staan door plaats gebrek op de werf

groeten raf

Zeg armoedzaaiers....

mocht dat schip met Moneten toch langskomen, overweeg dit model ook eens: 8O 8O 8O

http://www.maritimesales.com/PI12.htm

Dit model heeft wat voordelen: je kan je vrienden nog's meenemen (als je geen vrienden hebt geen probleem want hij is nog volledig operationeel) èn je hoeft niet zoveel gaten te frezen als in de VIIC van Engel... :D

(Ik vond'm op het Duitse Marine en Modelbouwforum en kon het niet nalaten 'm even hier onder dit lijntje te plaatsen.)

:pim:

Jos

Hoi Jos,

En wat dacht je als je "vrienden" hebt waar je van af wil 8O

Wel geinig inplaats Ik heb een jacht, roepen op het golfterein dan roepen wie gaat even mee een duikje maken?
Niet dat ik wat op een golf terein te maken heb :)

Kon het niet laten even te reageren Jos.

Greets,

Jan.

hallo

is dat niet dezelfde soort ellende die in oostende licht?????

groeten raf

Hoi Jos,

Ik ga direkt mijn werkplaats :lol: opmeten.
Als jullie voor dekknechten kunnen spelen :evil: mijn Hoofdstoker papieren zijn nog geldig.Is de Messroom :idea: nog vol(bier, jajem) dan kunnen we voor en achter maken :D

gr.Rob

Zou ook een leuke zijn voor de Duikboot Vaargroep. Collectief dat ding aanschaffen, gedeelde kosten, gedeelde smart, heb je een prachtige binnenkomen bij evenementen! Ik neem de bovenste lens van de periscoop wel voor m'n rekening ..... :wink: :lol: :lol: :lol:

Ennehhh Rob, laat mij de kombuis dan regelen, komt helemaal goed!!

Lex,

Het bovenste deel van de peroscoop lens krijg je nog wel in de vaarvijver voor de subsail 2007, maar hoe krijgen we in vredesnaam de rest van de boot daar?

Groetjes:

Mathijs

Lijkt verdacht veel op het type XXI niet?
Soortgelijk ligt in Den Helder. Is leuk om eens te bekijken maar in mijn eigen achtertuin?????

Groetjes,
U-Kater

U-Kater zei:
Lijkt verdacht veel op het type XXI niet?
Soortgelijk ligt in Den Helder. Is leuk om eens te bekijken maar in mijn eigen achtertuin?????

Groetjes,
U-Kater

Voor zover ik weet is het ook een Russisch kopie van de XXI's die de Sovjets als krijgsbuit hebben ontvangen na afloop van WW2...

Jos

Hoi allemaal,

Getipt door Jos even op het duitse forum gekeken, en daar is een Noor met de bouw begonnen, en verderop in dat draadje komt hij al met de opmerking dat hij zich een beta tester voelt :( :( :(

Kost wel 2000 euris en mag je de kit gaan uittesten.
En Engel maar lachen. :?

Dit is de link.

http://5533.rapidforum.com/topic=103274332185

Ps: Dit was eigenlijk wel te verwachten of was ik bang voor.

Groeten,

Jan Huizenga.

Hoi allemaal,

Het lijkt er op dat onze Heiko er mee op is gehouden 8O 8O
Omdat het wel wat lang stil blijft nu ?
Of is hij op een ander forum actief ?

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit afloopt.

Groeten,

Jan.

Back