RCLine Forum - Tödlicher Unfall beim Hovern
Tragisch, je staat er niet bij stil, maar het kán wel......
Tragisch, je staat er niet bij stil, maar het kán wel......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als hij de tip vast had kon dit onmogelijk gebeuren...Goh.. als ik wat zeg als mensen staan te hoveren en de tip van de vleugel vastpakken, dat dat gevaarlijk is, wordt ik voor azijnpisser uitgemaakt, stel ik mij aan, is het niet gevaarlijk, kan allemaal best...
Tja, da's het verschil tussen hobby en werk hé? Als zzp-er mag je trouwens wel gewoon de beveiliging van je zaag slopen als je er de voorkeur aan geeft om het blad met je vingers stil te zettenAls timmerman moet je halsbrekende toeren uithalen om je cirkelzaag te beschermen (je baas tenminste), en jij staat lekker je benzine motor met het handje te starten.
Wel appart allemaal als je er over nadenk.
Als zzp-er mag je trouwens wel gewoon de beveiliging van je zaag slopen als je er de voorkeur aan geeft om het blad met je vingers stil te zetten![]()
Nee, maar hij raakt je niet (is veel minder kans op), als hij voor je hooverd wel.@Nando: bull.. als jij denkt dat je een 3m 3d kist aan de tip onder controle hebt, heb je een gaatje in je hoofd![]()
Beim Hovern und Torquen geriet das Modell außer Kontrolle, bewegte sich auf den Piloten zu, sackte ab, schlug mit dem Heck auf dem Boden auf und kippte um. Der Pilot wollte sich noch vom Modell entfernen, als er die Gefahr erkannte. Das Ganze ging aber so schnell, dass er dies nicht mehr schaffte. Er wurde vom Propeller an der Halsschlagader getroffen und verstarb noch an der Unfallstelle. Zu allem Unglück geschah das Ganze vor den Augen seiner Frau und seiner drei Kinder.
Ook jij, Alexzzz, had toen zoiets van 'ah niet gevaarlijk'...![]()