Ik ben op de beurs in dortmund geweest, hoe is het jullie bevallen?

Ik weet dat Rowan (want a plane) er nu ook is.
Ik heb nog niks gehoord over dat het hem niet bevallen is. Dus wie weet!

Maar ja ieder zijn mening ik ga niet naar de beurs om wat de kopen dat kan ik via internet ook.
Ik wil wat zien en voelen weten wie wat heeft.
Maarja ik had beter naar Bartsmit kunnen gaan.
10 jaar geleden zag je nog wat nu niet meer en er staan nog maar de helft van de stands.

De mensen op de beurs moeten veel stand geld betalen en om dat er uit te krijgen krijg je veel van dat goedkope helispul .

En omdat veel mensen via het internett kopen blijven natuurlijk de echte winkels op de beurs weg .

Ik ga zaterdag en denk tch wel voor 400€ spul voor mij en anderen mee te brengen .

En is nu een grote indoor hal en er word in het stadion buiten gevlogen met nieuwe modellen .

Ben je niet zover gekomen ?

En voormij is de DMFV er ook nog voor de nieuwstjes en de koffie . :mrgreen:

Mvg Johan

10 jaar geleden zag je nog wat nu niet meer en er staan nog maar de helft van de stands.
Maar ja, 10 jaar geleden gingen mensen ook nog naar een beurs om iets te komen, en nu koopt men via internet
Dus een dergelijke "dure" beurs is voor menig winkelier niet meer rendabel.

Ondanks dat.................gaan we zaterdag toch en nemen we onze Bart Smit kinderen van 6, 9 en 13 gewoon mee; hebben we door hun op voorhand al een leuke dag.
Ik denk dat je er overigens op voorhand al rekening mee moet houden dat een beurs met de huidige economie nooit grootser of beter zal zijn dan voorgaande keren.

Oi,
Mees

is het echt zo erg?
ik had vrij gekregen van school ervoor en ik zat er echt goed op te hopen.
maar ja wat maakt het uit ik ben er nooit eerdr geweest dus voor mij zal alles wel groot zijn!
staat er dan bijv. geen bazin met boten en een racebaan met auto,s?

Ik ga zaterdag ook voor het eerst, ik hoop dat het nog wel meevalt...?
Ben op zoek naar een nieuw vliegtuig, MPX enzo staan er toch nog wel?
Jammer dat ik dit nou net lees, nou ja, we maken er gewoon een leuke dag van.

Coen

tja bertus zoals je aangaf was je al een paar jaar niet geweest en ja dan kan de omschakeling van de oude grote beurs naar de huidige wel eens groot zijn.
als je afgelopen jaren bent geweest dan had je de trend kunnen zien en had je een beetje kunnen weten wat je kon verwachten.

we zullen het morgen wel zien. ik ga in ieder geval, blijf het leuk vinden om eens rond te kijken... en als de vlieghal niet zo groot meer is hebben we meer tijd voor andere hallen..
mijn neefje is bezig met een rc baja dus die wil graag bij de auto's kijken....

Laatst bewerkt:
wij gaan morgen. niet speciaal iets dat ik nodig heb buiten klein spul, wel voor een clublid op zoek naar wat powerboxspullen, DL50 of 55 en een 2m20kist? al vrees ik dat die laatste 2 er niet zullen zijn... zullen zien het ritje alleen is meestal al lachen duss

ben net terug, drama op de heenweg (20km file bij Utrecht) en drama op de terugweg (omleidingen in Dortmund want je komt vanaf de beurs de A40 niet zomaar op...). De beurs zelf was erg rustig (qua bezoek) en ook minder stands dan afgelopen jaren. Heb het idee dat aanbiedingen met vliegtuigen e.d. ook minder zijn, de accuboeren worden duur en een overkill aan treinspul in 3 hallen dacht ik. Totale buit: 6 krimpkousjes en een setje banden, verder wel goed vermaakt. Vlieghal is een grap zeker, we kwamen er om 2 uur even kijken, de heli's vlogen pas weer om 16.00 uur en verder wat piepschuim waar aan geprutst werd maar niet mee gevlogen.

ook terug, en niets maar ook niets .
het HELISPUL, en TANKSPUL verkopen ze daar voor 35 euro( ZWARTE MARKT in TESSENDERLOO 20 EURO, ) buiten de stans van Staufenbiel, en de kabels niets, zero NUL

ik vind da ook geen drama , maar grote vliegtuigen zie niet (wel de uitgestalde , ook om te vullen zeker ) als je de parking + ingang in rekening brengt, moet je al iets kopen he.
ik heb liever een gehakstaaf , in een benzine station in NL,

goeie avond,

hoi ben van plan vrijdag of zaterdag te gaan naar dortmund, hadden ze nog mooie aanbiedingen van brandstofmotoren 4 takt of andere leuke aanbiedingen.

Jongens niet zo negatief,
Het was inderdaad wat minder groots dan vorig jaar, maar ik vond het niet zo erg. we proberen altijd voor de files weer weg te zijn en dan vind ik het jammer als je niet alles hebt gezien.
Ik had er ook dit jaar geen moeite mee om mijn centjes op te maken. twee ontvanger accu's, wat gereedschap ,Conrad heeft altijd leuke dingen, en bij Seidle een hele stermotor gezien inclusief grote GeeBee........, toch maar laten liggen helaas.
En een collega heeft weer 30 meter oracover gekocht, dan kan hij weer een jaar vooruit.
Ik heb in ieder geval een leuke dag gehad.

oracover , 2e keuze is nog te betalen, en de SEIDEL 900 EURO is ook niet te duur.????
VERKOPEN ZE OOK NOG GOEDKOPE MOTOREN 2 of 4 takt ? k'zou het echt niet weten .
Conrad , heeft wel altijd wat spul

Back