Indoormeeting PMF : Zaterdag 5 februari 2011

Hoi allemaal,

goed nieuws, zeer goed nieuws zelfs...
Na een zeer twijfelachtig 2010 waarin er ons werd gegarandeerd dat we de grote sporthal in Houthalen ZEKER NIET zouden krijgen, kreeg ik net erg goed nieuws.

Onze voorzitter heeft het nieuws gekregen dat we dit jaar wel de grote hal kunnen krijgen voor een volledige dag !

Deze dag is : zaterdag 5 februari !!!!

Terwijl ik alles voorbereid i.v.m. inschrijvingen enzovoort, kunnen jullie alvast deze datum vastpinnen in jullie agenda's.

Zo snel ik de documenten en regelingen in orde heb, krijgen jullie zeker hier een nieuw bericht waar alle informatie in zal staan !

Vriendelijke groeten,

Davy

Mooi. Staat genoteerd in de agenda.

Ik zal kijken of het mogelijk is om te komen.

Hoi allemaal,

goed nieuws, zeer goed nieuws zelfs...

Onze voorzitter heeft het nieuws gekregen dat we dit jaar wel de grote hal kunnen krijgen voor een volledige dag !

Deze dag is : zaterdag 5 februari !!!!

Terwijl ik alles voorbereid i.v.m. inschrijvingen enzovoort, kunnen jullie alvast deze datum vastpinnen in jullie agenda's.

Zo snel ik de documenten en regelingen in orde heb, krijgen jullie zeker hier een nieuw bericht waar alle informatie in zal staan !

Vriendelijke groeten,

Davy

Dat is nog eens GOED NIEUWS zie ...:cool:
Heb het al aan onze indoorleden doorgestuurd en op het forum geplaatst :banana:

Hoi allemaal,

dank voor het enthousiasme.
Op dit moment ben ik de nodige documenten aan het klaarmaken en de contacten voor de catering worden vandaag ook gelegd.

We gaan één ding veranderen dit jaar, naar analogie van de mensen in Lommel, en dat is dat alles betaald moet worden op voorhand. Maar daarover meer info later.

groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

Hier volgt de informatie over onze indoormeeting :

Pampa Modelfighters organiseert op zaterdag 5 februari 2011 voor de 9de keer zijn internationale indoor vliegmeeting. Opnieuw zal deze meeting doorgaan in de sporthal van Houthalen. Deze hal is maar liefst 60m lang en 45m breed en beschikt over een vrije hoogte van 11 meter !

Iedereen is van harte welkom, zowel met vliegtuigen, helikopters en andere vliegende objecten. Er is wel een maximum limiet op het gewicht van het toestel, nl 500 gram !

AANDACHT : De eigenaars van de hal verbieden ons om zenders met INFRAROOD te gebruiken ! Deze zijn dus ook niet toegelaten in de sporthal !

AANDACHT : We vragen ELKE piloot om te zorgen voor een onbrandbaar deksel of potje om de LIPO batterijen in te leggen (tijdens het laden of gewoon als opslag).

U vindt hieronder links naar de informatiedocumenten en inschrijvingsformulieren (onderaan elk document). Mogen wij u vriendelijk verzoeken dit, indien u wilt komen vliegen, zo snel mogelijk in te vullen en door te sturen naar indoor@pmf.be ?

Op het inschrijfformulier kan u ook kiezen wat u die dag eventueel wil eten (mits betaling natuurlijk).

Deelnameprijs is 5 EUR voor de ganse dag !

Om alles vlotter te laten verlopen, vragen we dit jaar dat ALLES op voorhand wordt betaald. Dat betekent dus je 5 EUR inschrijving en hetgeen je wilt eten ! Rekeningnummer en info vind je onderaan de inschrijvingsformulieren !

Voor meer informatie over het evenement kan je altijd een mailtje sturen naar info@pmf.be. Je mag ook altijd bellen naar mij +32 (0) 476 970868.

Inschrijvingsformulieren :

* Nederlands
* Engels
* Frans
* Duits

Gelieve dit rond te zenden naar alle piloten die je kent !!!

Poster2011.jpg

P.S. Er is een limiet van 40 piloten, dus als je er bij wil zijn, zo snel mogelijk inschrijven en het geld overschrijven !

Groetjes,

Davy

Laatst bewerkt:
Zo, dat gaat hard...

Je hoort vandaag of ik kom samen met Robin.

Het komt wel goed uit om daar even tig franse programmatjes te vliegen voor het weekend erna. Die zaal is ook hoog.

Hoi allemaal,

ik kreeg net te horen van de sporthal dat de inschrijvingen voor het eten binnen moeten zijn voor 31 januari. Dat betekent dus dat als je ook nog wat te eten wilt bestellen, dat de inschrijvingen daarvoor dus maar lopen tot 31 januari... Als we niet aan 40 piloten geraken en je niks te eten wilt, dan mag inschrijven natuurlijk nog tot (laat ons zeggen) 4 februari.

Mag ik ook vragen om de regels goed te lezen en het geld vooraf te betalen. Wij sturen volgende week nog wel een checkup mailtje om te laten weten wie betaalt heeft en wie niet...

Groetjes,

Davy

Is er misschien iets mis met de mailbox, ik krijg de mail terug met een foutmelding ?

Corné, je inschrijving is ondertussen binnen. Ik had het ook al gemeld aan onze secretaris dat bij sommige mensen af en toe de mails terugbouncen. Volgens de webmaster zijn in de log nergens fouten te vinden... :-(

Shit!! had me wel leuk geleken:(
P1093540.jpg

Mja, ik zou graag zeggen "meebrengen". Maar we zitten vanwege de kans op schade van de sportvloer met die limiet... Misschien op zoek naar depron-lego ???

P.S. Ondertussen zitten we aan 21 inschrijvingen. Dat is dus net ietsje meer dan de helft van het maximum aantal toegelaten piloten. Kan zijn dat we niet aan het maximum geraken, maar ik hoop er natuurlijk wel op.

Groetjes,

Davy

Over die 'ufo'.
De wind die van zoon groot ding af komt maakt het onmogelijk om nog recht door zoon zaal te vliegen met een shock.
In hengelo werd mijn clik (116g en heel veel remmen) letterlijk tegen de grond gedrukt terweil ik schuin onder zoon ding zat op zoon 3m afstand.
Ik heb er verder geen problemen mee om niet te vliegen als zoon ding in de lucht is, of op zijn minst ver weg te blijven. Maar het is wel iets om over na te denken. Hoe groter, hoe meer lucht hij verstoort.

Back