IndoorMeetings 2007/2008

Niek

Forum veteraan
PH-SAM
Aanvullingen2

Indoorvliegen Duiven
24 Februari van 15:00 tot 18:00 uur
Sporthal de Endesprong in Duiven
kosten zijn ongeveer 10,-
Aanmelden via Info@Rc-Flyfun.nl
Met naam, kanaal en waarmee je vliegt.

Indoor Tiel
9 maart 2008
10:00 tot 14:00
Sporthal Westroyen
Tiel.

Aanvullingen:

27 jan, 14 - 17u, indoor sneek
v Griffenstraat 3 8601 EX

indoorvliegen-eibergen-10-februari-2008-a

Tiel 3 februari 2008.
Sporthal Westroyen (tiel-oost bij vd Valk)
12:00 tot 16:00 uur.
€12,50

Duiven 3 feb 2008
sporthal de Endesprong
aanmelden: info@Rc-FLyfun.nl
€10,00

17 Feb Indoorvliegen In Heerhugowaard
17-feb-indoorvliegen-heerhugowaard

Alphen (NB)

zondag 14 oktober 2007 12-16 uur (geweest)
zondag 28 oktober 2007 12-16 uur (geweest)
zondag 11 november 2007 12-16 uur
zondag 25 november 2007 12-16 uur
zondag 9 december 2007 12-16 uur
zondag 20 januari 2008 12-16 uur
zondag 17 februari 2008 12-16 uur
zondag 2 maart 2008 12-16 uur
zondag 16 maart 2008 12-16 uur
zondag 30 maart 2008 12-16 uur

Meer info op: www.willembravenboer.nl

Markelo

Markelo afgelast wegens te weinig of geen belangstelling..

Pampa model fighters belgie

zaterdag 15 december 2007 voor de 6de keer de Pampa indoor vliegmeeting.
Sporthal van Houthalen. Deze hal is maar liefst 60m lang en 45m breed en beschikt over een vrije hoogte van 11 meter !
Deelnameprijs is 5 EUR voor de ganse dag !

aanmelden bij indoor@pmf.be

Meer informatie te vinden op ..:: Pampa Modelfighters ::..

MVC Nederweert

We hebben 5 zaterdag avonden geboekt. Zie de website voor meer informatie (onderandere,
route naar de sporthal, verdere datums en regelement!) MVC Nederweert
De kosten zijn 5 euro per avond!

De eerste is al op 10 NOVEMBER.
Blokjes van 2 uur.
Ook leden van jullie club zijn welkom op deze avonden.
Hoort zegt het voort en
misschien tot ziens.

Verdere data: indoorvliegen-nederweert

Aanvullingen, ik hoor t graag.

Ook een oproep aan diegenen die een eigen club indoor organiseren en bijv de div F3p oefenclubjes om dit toch ook te melden.
Soms wonen er vliegers in de buurt die ook wel eens indoor willen proberen / kijken en niet eens weten dat
ze in de buurt bij een club terecht kunnen, misschien gelijk een nieuw lid erbij!

Ook zou er bij voldoende annimo indoor kunnen zijn in Tiel, Heerhugowaard, Leeuwarden, Emmeloord, Sint Oedenrode
Zie de betreffende draadjes.

F3P agenda

zaterdag 17 november 2007 Rotterdam Wartburg College
zondag 9 december 2007 Loon op Zand
zondag 13 januari 2008 Creil
zondag 24 februari 2008 Markelo

Zie ook f3p.nl en de f3p hoek hier op dit forum

Laatst bewerkt door een moderator:
Niek zei:
Ook zou er bij voldoende annimo indoor kunnen zijn in Tiel, Heerhugowaard, Leeuwarden, Emmeloord, Sint Oedenrode
Zie de betreffende draadjes.

St.Oedenrode toch niet meer dacht ik.....

Grt.

Licht een beetje aan mij en aan de sporthal, die zit de laatse tijd ramvol hier in rooij
maar zodra er weer plaats is ga het het toch nog wel een keertje doen ,
ik ben wel aan het rondkijken voor een zaal om te trainen 3 uur op een doordeweekse avond
maar ook omdat er steeds meer gewonen meetings ( indoor) zijn is St Oedenrode denk ik ook niet zo gewild meer,
zo wel dan hoor ik het graag en maak ik een lijste van waneer ik de zaal kan hebben :wink:

shockiefly zei:
zo wel dan hoor ik het graag en maak ik een lijste van waneer ik de zaal kan hebben :wink:

Wat mij en Urlien betreft in ieder geval wel.....

Maak anders ff een nieuw topic aan voor St.Oedenrode, om te inventariseren.... (en dan niet op het laatste moment een f3p-meeting van maken :wink: )

Grt.

Ik bespreek de hal niet meer van te vooren, het beste kan mij een datum gekozen worden en die bespreek ik dan

Ik heb een paar vraagjes he dit word het eerste indoor seizoen dat ik mee (zou willen) draaien;
Maar nu het probleem is dat ik mezelf heb leren vliegen.
Ik vlieg nu nog gewoon buiten met wat depron modelletjes maar mijn eerste shock is bijna af..
Torquen etc ga ik natuurlijk eerst buiten oefenen maar nu de vraag: heb je een brevet nodig om indoor te kunnen vliegen? En wat is de dichtbijgelegen indoor locatie in de buurt van Zaltbommel? En misschien is het ook wel handig erbij te zetten welke hallen makelijk bereikbaar zijn met de trein..

Af Ron, terug in je hok.
Dit gaat over indoor.

Manuel, er wordt indoor geen problemen gemaakt over brevetten.
alleen de natuurwetten gelden, boem is ho.

Schade aan mijn eigen model maak ik mij niet zo druk om (gewoon kwestie van vééél zap odorless mee nemen).
Maar de modellen van andere vliegers zullen wel de zaal uit moeten ben ik bang :P
Maar is de indoor locatie in alphen het dichtst bij zaltbommel?

@ron van sommeren
Ja wel een paar keer langs geweest bij open dagen etc maar als ik me kan vermaken op het weiland 10 meter achter mijn huis waarom zou ik dan 10/20 km gaan fietsen?
Ik fiets per week al honderd KM dus dat vind ik wel genoeg...
Als ik over een tijdje met brandstof wil beginnen zal het wel moeten om "verantwoord" "veilig" te vliegen....

Ik zou zondag met vriendin en haar kids naar Alphen willen komen maar nu lees ik dit op www.willembravenboer.nl:
door de ontwikkeling van ''zeer bereikbaar modelbouwspul'' (met name toestellen van de X-Twin familie en aanverwante) kunnen ook kleine kinderen zich op het modelvliegerspad begeven. Wij zien dit als een goede zaak. Voor deze groep is het op gezette tijdstippen mogelijk om een deel van de zaal te gebruiken. Voor de veiligheid kan het niet toegestaan worden dat deze toestelletjes tussen de reguliere indoortoestellen door vliegen. We vragen ouders/begeleiders van kinderen hierop te letten!
Wordt die regel toegepast, dus dat er maar weinig gevlogen kan worden?
Anders krijg ik dit voorstel nooit verkocht, met hun 3 X-Twinnetjes... :-?

Wordt die regel toegepast, dus dat er maar weinig gevlogen kan worden?
Anders krijg ik dit voorstel nooit verkocht, met hun 3 X-Twinnetjes... :-?

Niet rot bedoeld; maar het kan nooit de bedoeling zijn dat "X-twin"-kinderen de (betaalde) tijd opslurpen van de gewone indoorvliegers.....

Grt.

Beetje egoistische opstelling?
Kinderen op deze manier kennis laten maken met de sport lijkt me een goede zaak!!!

Twee X-Twin-kinderen en één X-Twin-vrouw van 39 ;)

Het is een uur heen en een uur terug rijden, dus als we gaan moet ik ze natuurlijk wél kunnen garanderen dat ze mogen vliegen...
Kan iemand van de organisatoren me daar iets zinnigs over zeggen?

Back