Intenationale successen

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door Theo, 12 jun 2011.

  1. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    Maar even een draadje geopend om de internationale successen te vermelden.

    Kreeg net een sms van Loet. Hij is tweede geworden in Polen Zielona Gora.
    Met 99,94% net achter Marc Werth.
    Het was geen Tantalus weer. Hij moest soms leeg vliegen :)
     
  2. Bas B

    Bas B

    Lid geworden:
    30 apr 2007
    Berichten:
    1.389
    Locatie:
    Hilversum
    Erg vervelend die tweede plaatsen op Eurotour wedstrijden :).


    Loet en Helle gefeliciteerd met (de zoveelste) geweldige prestatie, je gaat het haast vanzelfsprekend vinden.

    P.s. Ik ben benieuwd hoe het klassement van de Eurotour er nu uit ziet.

    Bas
     
  3. Frans Bal

    Frans Bal PH-SAM

    Lid geworden:
    16 apr 2005
    Berichten:
    2.829
    Locatie:
    Vlaardingen
  4. ariekraakjr

    ariekraakjr

    Lid geworden:
    17 aug 2005
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Leeuwarden
    Leuk shirtje Loet.
     
  5. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Zeer leuke T-shirt :p

    Loet en Helle, gefeliciteerd met het podium in Polen.

    Waar gaat dit eindigen ? Mens toch, mens toch !

    Groetjes,

    Yves

    PS: Ik probeer tevergeefs te registreren voor de Eurotour in Arboga op het weekend voor de Wereldkamp's. Nogal straf vindt ik ?! Als de organisatie van de Wereldkamp's op hetzelfde niveau is kunnen we beter gaan vissen.
     
  6. Bas B

    Bas B

    Lid geworden:
    30 apr 2007
    Berichten:
    1.389
    Locatie:
    Hilversum
  7. Bas B

    Bas B

    Lid geworden:
    30 apr 2007
    Berichten:
    1.389
    Locatie:
    Hilversum
    Deleted
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  8. Bas B

    Bas B

    Lid geworden:
    30 apr 2007
    Berichten:
    1.389
    Locatie:
    Hilversum
  9. Hmmm

    Nicht gut....als Loet mit zijn Tantalus geflogen had war er bestimmt erste geworden...
     
  10. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Indien Loet mit zijn Tantalus gevlogen had, was er zeker eerste geworden.

    Si Loet avait volé avec son Tantalus, il aurait certainement fini premier.

    If Loet had flown his Tantalus instead, he would have finished first.

    Niemand verstaat Afrikaans, dus ik sla dit maar over :yes:

    Herr De Vriendt:rolleyes:
     
  11. fireforx309

    fireforx309 Guest

    zijt afrikaans wel hoor... maar ik dacht dat loet niet heulde bij de vijand? :p tsss, dat kan toch niet eh, tegen zijn eigen winkel ingaan!
     
  12. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Vuurvosje,

    Alles kan man : kijk maar eventjes - jullie zitten al meer dan één jaar zonder regering. T'is nie dat beter is MET een regering, zie maar wat een potje de Nederlanders er van maken. Met Geert Rutte, Dirk Wilders enz...

    Loet is fair play : hij weet dat de Stobel een absolute rotkist is, en wou dus op die manier de konkurrentie in Polen ook een kans gunnen.

    Oopsss ! ! ! I think we're off topic baby :yes:
     
  13. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    Nog meer successen: Osnabruek

    Vandaag een F3K wedstrijd gevlogen bij MFC Osnabruek in Achmer.

    Loet 1e
    Ikke 4e

    Was een lekker dagje, zeer turbulent (=Tantalus weer). Ik heb iig 1 1000'tje kunnen scoren en daar ben ik dik tevreden mee.

    Jaap
     
  14. fireforx309

    fireforx309 Guest

    ah dat hoor ik graag...
    tja, om loet te verslaan moet je van een andere planeet komen... of helle wegnemen als coatsj :p
     
  15. jorn

    jorn

    Lid geworden:
    6 nov 2008
    Berichten:
    1.321
    Locatie:
    Leeuwarden
    Goed gedaan! Gefeliciteerd mannen, zo gaat ie lekker!
     
  16. Gut gemacht jungs

    Congratuliere....der Loet hat diesesmahl bestimmt nicht mit sein Stobel geflogen..und nattuurlik auch gluckwunsch an der Jaap
     
  17. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Zielona Gora 2011

    Omdat Lestans Italië werd afgelast vanwege een gebrek aan deelnemers (vooral Italiaanse) heb ik mezelf en Helle weten te overtuigen toch naar Polen te gaan. In Zielona Gora was ook een Euro Contest Tour wedstrijd en omdat je wat moet doen in je vrije tijd leek het dus toch wel leuk om daar naar toe te gaan.

    Zielona Gora ligt zo'n 85 km diep Polen in, de hele trip zou 770 km zijn (heenweg) dus dat valt best mee zeker met de bus die we tegenwoordig hebben. Tent opzetten hoeft niet meer, gewoon aankomen rechtzetten en klaar.

    Nadat we de grens Duitsland-Polen hadden gehad stond natuurlijk de te verwachten hoer al langs de kant van de weg. Maar ik heb er slechts 3 gezien, dat is weinig. Toen viel het kwartje, YVES DE VRIENDT was niet op de wedstrijd en ik ga er gemakshalve maar vanuit dat hij alle andere dames in dat weekend eens lekker verwend heeft.:D
    Bij binnenkomst in Polen dacht de TomTom dat Polen een groot weiland was. Gelukkig had ik een uitdraai gemaakt uit Google Maps maar die was zo beroerd dat we ons verbaasden dat het zo maar goed ging.

    [​IMG]


    Het veld, groot, denk aan Nancy, met zowel grote zweefvliegtuigen, motorkisten als natuurlijk wij met onze F3K modelletjes.

    [​IMG]

    Naast het veld had iemand zijn sportvliegtuig naast zijn huis geparkeerd en die moest er af en toe langs maar dit alles zonder problemen.

    [​IMG]

    Iedereen was ondergebracht in het hotel op het veld, wij niet, wij stonden op het modelvliegveld zelf. De organisator begreep niet dat we niet op de camping (naast het hotel) wilde staan en dat we ook niet meededen aan alle ontbijten, lunches en het banquet.
    De organisator (Theodski Schoorlski) was erg blij dat we uiteindelijk op 19 deelnemers uitkwamen. Alles tot in de puntjes verzorgd zoals je van een echte Schoorlski mag verwachten.

    Theodski Schoorlski
    [​IMG]

    T-shirts, petjes, een tas met opdruk en dat allemaal voor de luttele prijs van 25 Euro.

    Op zaterdag 9 rondes gevlogen en op zondag 3 rondes. Laatste/Voorlaatste is 3 keer gevlogen net als 5*2. Oplopend 1 keer en geen poker.
    De kloon van Bas, een zekere Winkler, liep hier ook rond. Gelukkig een niet helemaal geslaagde kloon want hij was vrij eenvoudig te verslaan.

    Kloon van BB
    [​IMG]

    Na deze aantijging wil Bas natuurlijk graag dat ik wat meer vertel over het verloop van de wedstrijd, dat weet ik namelijk. Maar wat is er zo al te vermelden. Een goed georganiseerde wedstrijd, Marc Werth en ik hebben slechts 1 keer tegen elkaar hoeven vliegen en daar wist hij me te verslaan. "Oplopend" was het gebruikelijke drama maar gelukkig wist niemand de 2 minuten te halen.
    Weinig wind tot matige wind, de thermiek niet bijzonder sterk maar wel goed te vinden als je maar wat afstand kon afleggen, dus ballast.

    Op zondag in 2 ronden de Stobel ingezet, toen was er dus echt geen wind meer.

    1. Marc Werth (D)
    2. Loet
    3. Ondrej Rezler (CH)

    Me and my StobelV3
    [​IMG]

    Aan het eind van de wedstrijd nog een Fly-off voor de fun, AULD maar dan met alle 19 deelnemers.
    Ik had besloten die eens met 100 gram ballast te vliegen, gewoon om te zien hoe dat ging ten opzichte van de anderen die leeg vlogen. De omstandigheden waren: geen wind, weinig tot geen thermiek. Ik kon dit volhouden totdat we nog met zijn zessen in het veld stonden. Dit spelletje wist Marc Weth ook te winnen, dit weekend onverslaanbaar.

    [​IMG]

    Wat me opviel was dat de Polen graag zelf bouwen en erg mooie dingen maken. De JJEdge, een erg mooi model, geen idee of die ook te kopen zijn.
    Van Adam Siama heb ik 3 nieuwe rompen (gratis) meegekregen omdat Theo of zo sterk of zo onfortuinlijk was dat ze in Herten stuk gingen. Deze zijn sterker is me verzekerd.

    Een leuke wedstrijd en we gaan beslist volgend jaar weer als het qua tijd een beetje uitkomt.
    Op de terugweg maar slechts 1 hoer gezien, de rest was blijkbaar uitgeteld of YVES was niet niet klaar met verwennen.:D

    Een aanrader, niet te ver weg, goed te bereiken, zeker doen.

    Loet
     
  18. jaap27

    jaap27

    Lid geworden:
    15 sep 2008
    Berichten:
    560
    Locatie:
    Arnhem
    JJEdge

    De JJEdge is zeker te koop, Michael Lecompte had er een gekocht van Jaroslaw Grzesica en vloog er mee in Osnabruek. Dat deed hij niet onverdienstelijk (2e plaats). Helaas had hij tijdens de wedstrijd een mid-air en lag daardoor de le open.
     
  19. fireforx309

    fireforx309 Guest

    loet, ik heb net gegeten , en dan die foto! :hammer::banana:
     
  20. YVES DE VRIENDT

    YVES DE VRIENDT

    Lid geworden:
    19 jan 2009
    Berichten:
    621
    Locatie:
    LYON, FRANCE
    Loet kwam net terug van bij de . . . . . n en had nog geen kans gehad om tijdig zijn broek terug aan te trekken. En Werth wint zodanig veel F3K wedstrijden dat we zijn naam beter veranderen in Marc Weeral.

    Ciaaooo :cool:
     

Deel Deze Pagina