Interesse bouwseminar ??

Zoals sommigen weten ben ik al een poos bezig als modelbouwer. Ik bouw 90% van de tijd composiet uit mallen. Met name F3J kisten. Ik kwam wat tips en trucs tekort en daarom heb ik een bouwseminar gevolgd bij Martin Weberschock. Daar heb ik de gewenste tips opgedaan en heb ook gekeken naar de structuur die hij in het seminar had. Daarom kwam ik op het idee of er wellicht mensen hier zijn die graag uit mallen willen leren bouwen.

De voordelen van weberschock
Een zeer grote kennis opgedaan in de praktijk, ook erg goed op de hoogte van aerodynamica en de achterliggende theorien.
Hij kan ca 4 mensen tegelijk ontvangen, hij heeft nml een redelijk omvangrijke bouwruimte.
Hij bouwt al ca 10 jaar (semi)professioneel heeft iedere fout gemaakt die denkbaar is, en de oplossing daarvoor.

Mogelijke nadelen Weberschock.
Het is een end weg (vlak bij kassel)
De duitse taal zal niet voor iedereen even gemakkelijk te begrijpen zijn
redelijk kostbaar, ook vanwege overnachting daar in een pension met overige verblijfskosten.
Als je niet met 3 a 4 mensen bent zijn de kosten wellicht te hoog voor velen. Een a twee mensen loont de moeite niet.

Toegegeven het kennisniveau van Martin is hoger dan het mijne, echter is de vraag of mijn kennisniveau hoog genoeg is om jou op een hoger plan te brengen. Mijn (on)bescheiden mening is van wel.

Als je vragen hebt over het CNC snijden van schuimvleugels kan ik je de werking en details van GMFC laten zien. Daar heb ik inmiddels behoorlijk wat ervaring mee opgedaan.

Ik kan GEEN onderricht geven in aerodynamica, daarvoor is mijn kennis niet diepgaand genoeg. Ik kan je wel leren uit mallen te bouwen, als dat voldoende is zou het een optie zijn.

Bij voldoende interesse wil ik 2 daagse seminars gaan organiseren, tijd, planning etc in onderling overleg. Mijn doel is een a twee mensen per keer te ontvangen.

Als je vragen hebt, suggesties of wensen kan je die kenbaar maken. Ik zal dan antwoorden of je wensen binnen mijn mogelijkheden liggen. als verwachtingpatroon en hetgeen ik je kan bieden niet matcht is er een teleurstelling en dat is nou echt niet mijn bedoeling.

E.e.a. zal niet gratis zijn, alleen al vanwege het materiaalgebruik, maar het zal zeer betaalbaar blijven.

Ik lees jullie eventele reacties met interesse, hier op per pm/mail

Groet

Fred

Back