interface,

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door mwrv, 3 dec 2014.

  1. mwrv

    mwrv

    Lid geworden:
    8 aug 2010
    Berichten:
    20
    Locatie:
    woon in Oudehaske ,gelegen tussen Joure en Heerenv
    hallo allen,
    een tijdje terug al eens een vraag gesteld over de zender welke ik voor mijn sim wou gebruiken,is toen opgelost,en ik heb er dus echt veel plezier mee.
    gebruik in hoofdzaak Phoenix,en Aero fly.
    door het oefenen veel geleerd en ook beter inzicht op de techniek.
    nu heb ik dus via MP een zender Walkera 2401 gekocht(prijs te verwaarlozen)maar is verder oke volgens de berichten van verkoper,dus ga er ook van uit dat dit idd zo is.
    nu heeft hij op de achterkant dezelfde aansluiting als de zender die ik gebruik,(vandaar dat ik hem ook heb gekocht)sluit hem dus aan met de zelfde kabel en dongel die dus goed werkt,maar reageren ho maar.
    zat zelf te denken ,misschien heb ik een interface kabel nodig(excuus als de benaming niet juist is)om in te stellen/ cq te gebruiken.
    bij de huidige zender zat dus ook zo een kabel maar die heb ik eigenlijk dus nooit gebruikt.
    heb deze kabel als proef gebruikt bij de walkera,maar geen reactie.
    iemand een idee wat de oorzaak is,of zie ik iets over het hoofd?
    of hij is defect ?,oke dan kan ik hem eventueel als donor gebruiken.

    bvd MWRV,
     
  2. mwrv

    mwrv

    Lid geworden:
    8 aug 2010
    Berichten:
    20
    Locatie:
    woon in Oudehaske ,gelegen tussen Joure en Heerenv
    niets,

    is toch even geleden,maar is er dan niemand onder de ervaren vliegers die ook maar een idee hebben wat dit kan zijn,of is op te lossen.
    weggooien had ik zelf dus al bedacht.
     
  3. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.335
    Locatie:
    Woerden
    Er is blijkbaar niemand die deze zender gebruikt voor een sim. Ik ben even voor je gaan zoeken en vond al vrij snel DIT draadje op een heli forum. Daar heeft iemand met hetzelfde probleem een oplossing ervoor gevonden. In posting #11 verteld hij wat hij gedaan heeft. Misschien kan je daar wat mee.
     

Deel Deze Pagina