Intresse peiling elektro off-road vereniging omg. Arnhem/Elst/Nijmegen

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Wishiej, 23 mrt 2012.

?

JA! Ik heb interesse

  1. Ja

    55 stem(men)
    90,2%
  2. Nee

    6 stem(men)
    9,8%
  1. Wishiej

    Wishiej

    Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Berichten:
    894
    Locatie:
    Arnhem, Gelderland
    Hallo mede elektro off-roaders,

    Zoals de titel al verklapt zijn wij in een beginnnend stadium bezig om een elektro off-road vereniging op te zetten in de omgeving van Elst (tussen Arnhem & Nijmegen).

    Het eerste contact met de gemeente is ondertussen al gelegd en binnenkort volgt een gesprek met een medewerker van de gemeente.

    Om een beetje inzicht te krijgen of er echt wel intresse is ga ik op verschillende fora`s de intresses peilen.

    Ons doel is een modelbouwvereniging te worden met een eigen afgezet terrein, een off-road baan, een rijdersstelling en eventuele andere voorzieningen. In eerste instantie zou dit zijn voor alleen 1/10 elektro auto`s.

    Om een beetje inzicht te krijgen hoeveel intresse er nou daadwerkelijk is hoor ik graag van jullie of de intresse er is en of je eventueel lid zou worden mocht dit alles gerealiseerd worden.

    We weten dat er nog veel obstakels zijn die genomen moeten worden maar ja er moet toch ergens begonnen worden.

    Graag Hoor ik van jullie!

    Mvg Roy




     
  2. diwannaby2

    diwannaby2

    Lid geworden:
    3 aug 2011
    Berichten:
    51
    Locatie:
    wijchen
    Ja ik en mijn vader zouden dat zeker wel leuk vinden! :D
     
  3. josh

    josh

    Lid geworden:
    5 sep 2011
    Berichten:
    130
    Locatie:
    Driel
    Goed bezig, ik meld me ook aan met mij slash 4x4 sscl.
     
  4. bzb

    bzb Guest

    altijd goed!
     
  5. dikke hond

    dikke hond

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.640
    Locatie:
    Land van Cuijk
    Goed bezig! Mocht het lukken, dan is een 1/10 al weer snel gekocht!
     
  6. ElectrischeRutger

    ElectrischeRutger

    Lid geworden:
    31 okt 2011
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Rhenen
    Zeer leuk!
    Als we eens naar mn opa en oma gaan (Nijmegen) kan je idd altijd langskomen, dus zeker voor! :D
    En anders eens in een weekend, is niet zo ver! ;)
     
  7. snowtiger34

    snowtiger34

    Lid geworden:
    3 jul 2011
    Berichten:
    41
    Locatie:
    Veenendaal
    zeker intresse voor mijzelf en mijn zoon
     
  8. Kever

    Kever

    Lid geworden:
    25 nov 2010
    Berichten:
    244
    Goed idee
     
  9. Re entry from the 80`s

    Re entry from the 80`s

    Lid geworden:
    12 mei 2011
    Berichten:
    488
    Locatie:
    Doetinchem
    Wordt dit dan ook een baan waar een bezoeker (tegen betaling) kan rijden?

    Er zijn denk ik vele straat bashers die best eens op een echte baan willen rijden maar niet direct wekelijks wedstrijden willen rijden.

    Vanuit Doetinchem is het ook prima te doen.

    Ik ben 1 van de 8 ja`tjes tot nu toe
     
  10. Wishiej

    Wishiej

    Lid geworden:
    31 mrt 2010
    Berichten:
    894
    Locatie:
    Arnhem, Gelderland
    Hallo allen,

    Op specifieke vragen kan ik in dit stadium nog geen antwoord geven.
    Ik denk persoonlijk wel dat dagpassen zeker in het plan meegenomen gaan worden.

    Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties en zegt het voort!!!
     
  11. diwannaby2

    diwannaby2

    Lid geworden:
    3 aug 2011
    Berichten:
    51
    Locatie:
    wijchen
    als het nou niet mocht lukken zou mijn vader (die bij de gemeente werkt) misschien wel iets in wijchen kunnen regelen wat ook in de buurt ligt
     
  12. Gerben RC

    Gerben RC

    Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Berichten:
    7
    Ik lees een paar reacties in de sfeer van 'als het niet lukt kun je het ergens anders proberen', maar het hoeft toch niet meteen een overdekte baan met verlichting en danseressen te zijn?
    Als je een paar maanden een veldje kunt gebruiken, bijvoorbeeld wat straks de Olympiasingel wordt maar nu nog braak ligt, dan kun je toch gemakkelijk beginnen?
    Misschien dat een kraandrijver van de aanleg van diezelfde Olympiasingel voor een krat bier er een paar heuvels in maakt.
    Dan kun je altijd kijken of er voldoende draagvlak is om - op een ander locatie - iets permanenters in te richten.

    Oh, en ja:
    electro: Check
    offroad: Check
    1/10: Check
     
  13. 187RC-NMGN

    187RC-NMGN

    Lid geworden:
    20 jan 2012
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Nijmegen
    Zeker goed plan.
    Wilde al bijna met een schep 't bos in....

    Aan welk soort auto's zitten jullie te denken, of zijn alle 1/10 off-roaders welkom ?

    Pits poezen of baanhulp in bikini vind ik geen slecht idee:banana::twisted::yes:
     
  14. motorsports

    motorsports Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Berichten:
    5.546
    Locatie:
    rondom Utrecht
    Een stuk grond vinden en daarop gaan rijden is geen probleem, echter als er een grote aanloop is , komt vaak parkeren van de auto's e.d om de hoek kijken, neem daarbij de facilitaire zaken mee , zoals wc en kantine gaat het al snel te ver voor een gemeente , vaak wordt er al afgehaakt , als het over overlast gaat zowel met de auto's en afval e.d .
    Daarbij is een financieel plan ook altijd welkom, omdat er toch moet worden geinvesteerd door zowel de gemeente als de iniatief nemers , ik praat uit eigen ervaring .

    Niet te min een goed iniatief om een baan /club op te richten, echter met de gemeente praten is 1 , daadwerkelijk een stuk grond met vergunning verkrijgen en onderhouden is twee ,laat staan een financieel plan en de nodige handjes om dit te realiseren...

    .igg heel veel suc6
     
  15. josh

    josh

    Lid geworden:
    5 sep 2011
    Berichten:
    130
    Locatie:
    Driel
    Het is ook de bedoeling om een plek te krijgen waar we een club kunnen neer zetten waar uiteindeijk ook wedstrijden gehouden kunnen worden.
    Dus met rijdersstelling wc enz.
    De bedoeling is dat net zo iets als bv MacVlijmen word (de club waar wij nu met een paar man en vrouw lid zijn)
    Er zal dus met alle sorten 1/10 electra gereden kunnen worden.
     
  16. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Ik ben minder positief, want als het jullie lukt betekent het dat wij een aantal gezellige short course rijders moeten gaan missen!
    Nah in elk geval wens ik jullie veel succes. Makkelijk zal het absoluut niet worden, maar wie niet waagt wie niet wint.
     
  17. roytje

    roytje

    Lid geworden:
    7 mei 2010
    Berichten:
    115
    Ik vind het een top idee :D
     
  18. Dudderie

    Dudderie Guest

    Kijk, dit vind ik nou interessant.
    Misschien een raar voorstel, maar zouden jullie niet willen overwegen om een topic te starten waarin jullie bijhouden wat je allemaal moet regelen/bedenken/doen om de club en locatie bij de gemeente vand e grond te krijgen?

    Jullie zijn vast niet de eersten, en waarschijnlijk ook niet de laatsten, die dit idee hebben. Ik herinner me dat we er in mijn dorp ook al eens mee hebben gestoeid, maar omdat niemand wist waar te beginnen en hoe strande het idee al snel in "leuk, maar hoe?".

    Het lijkt me ook goed om eens te zien hoe dit proces in zijn werk gaat, wat het nou uitendelijk kost, onder welk onderdeel van de gemeente dat valt, of er subsidie voor is etc etc etc.
     
  19. sisco88

    sisco88

    Lid geworden:
    29 aug 2008
    Berichten:
    25
    Interesse heb ik zeker. ben zelf nog redelijk nieuw in het hele rc gebeuren, Heb al een aantal jaartjes een karretje waarmee ik af en toe door het bos kan knallen maar het zou me super leuk lijken om een keer echt op een track in de buurt te kunnen rijden.

    Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en te leren van mensen die er wel verstand van hebben!(ik niet namelijk):D
     
  20. michael-broek

    michael-broek

    Lid geworden:
    6 apr 2010
    Berichten:
    835
    Locatie:
    Gelderland
    Hier in arnhem is toch een onroad club.
    Als er veel animo is kunnen ze er misschien offroad bij doen?
     

Deel Deze Pagina