Ja welke?

Discussie in 'Electro auto's' gestart door vinz3nt, 29 mrt 2018.

  1. vinz3nt

    vinz3nt

    Lid geworden:
    12 mei 2014
    Berichten:
    1
    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een nieuwe RC auto, brushless.
    Ik ben ooit begonnen met een WL toys A959, deze heb ik helemaal aangepast want onderdelen te over voor die dingen. Helemaal aan gort gereden, gewoon versleten maar mijn interesse was gewekt en was gewoon een hele leuke auto voor een belachlijk lage prijs.

    Daarna een Turnigy 1/16 buggy gekocht op marktplaats. Met een betere brushless motor en ESC een prima auto en met de nodige verbeteringen een leuke auto om mee te rijden.
    Ben echter helemaal klaar met HobbyKing, zit nu al bijna 2 maanden te wachten op een spur gear die maar out of stock blijft en ik krijg geen duidelijke antwoord van Hobby King.

    Ik weet wel wat ik wil maar ik weet gewoon niet wat te kiezen.

    Ik zoek:

    Liefst een truggy (ik vind de voor en achterbanden gelijk gewoon mooier) maar een buggy is ook prima
    4WD uiteraard
    Brushless
    Mijn voorkeur gaat naar een 2S LiPo model, dus niet al te groot en is snel zat voor mij. 1/16 was prima maar tikje groter mag ook.
    Gewoon een goed merk/type waarvoor veel onderdelen voor te krijgen zijn en dan graag in Nederland. En ook onderdelen om te modificeren.

    Hopelijk kan iemand me een beetje de goede kant op sturen, ik leer steeds wat bij maar de keus is wat overweldigend. Ik sta ook open voor een goede uit China, maar dan moet het wel een echte goede zijn met bovenstaande eigenschappen en met name onderdelenbeschikbaarheid.

    Alvast erg bedankt voor de moeite!!!
     
  2. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Losi mini 8ight heb je bughy en truggy van.

    Rij al jaren met de buggy rond. Op 2s snel. Op 3s bloedsnel.
     
  3. Ricochet

    Ricochet

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    89
    Locatie:
    Steenwijk
    Wat is je budget ?

    Als je wat serieuzer wilt rijden, dan zou ik sowieso overstappen naar 1/10. Meer aanbod en beter verkrijgbaar.
     

Deel Deze Pagina