blaasse 18 dec 2008 #1 ik wens aan alle forumlezer een prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar 2009 toegewenst vanuit middelburg
ik wens aan alle forumlezer een prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar 2009 toegewenst vanuit middelburg
tim elfering 18 dec 2008 #2 Hallo Blaasse, Ik wens jou ook een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar:xmas: Groet tim
C Chronoholic Guest 18 dec 2008 #3 Kijk, dat is nog eens sympathiek! Ik wens ook iedereen fijne feestdagen toe. Mvg, Alex
J jaapjan 18 dec 2008 #4 dan doe ik dat ook:xmas: merry chiristmas, en een gelukkig nieuwjaar hopen dat het een mooi jaar word voor de modelbouw
dan doe ik dat ook:xmas: merry chiristmas, en een gelukkig nieuwjaar hopen dat het een mooi jaar word voor de modelbouw
hans materman 18 dec 2008 #5 Goed idee . Hele Fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2009 toegewenst . Mvg Hans
A anne Guest 18 dec 2008 #6 Gelukkig nieuw jaar heren en mogen we volgend jaar wat minder schade vliegen:x-mas:
D -Diederik- 18 dec 2008 #9 Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig 2009 toegewenst Groeten, Diederik
D -Diederik- 18 dec 2008 #10 Nogmaals (sorry, maar computer wou niet meewerken en ik dacht dat ik nogmaals moest posten) Laatst bewerkt: 18 dec 2008
B Bugsier3_karsten Guest 18 dec 2008 #11 Nieuwe Jaar Ik wens ook iedereen een fijne kerst dagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.... EN NATUURLIJK VEEL BOUW SUCCES IN HET VOLGENDE JAAR!
Nieuwe Jaar Ik wens ook iedereen een fijne kerst dagen en alvast een gelukkig nieuwjaar.... EN NATUURLIJK VEEL BOUW SUCCES IN HET VOLGENDE JAAR!
Brandaris Forum veteraan 18 dec 2008 #12 Nou , waarom dit onder werkschepen staat weet ik niet maar Voor alle varende, vliegende, zwevende en rollende bouwers en lezers, Wens ik iedereen fijne Kesrtdagen en een heel gezond en gelukkig 2009 vanuit een warm Australie, Hervey Bay groeten, Brandaris
Nou , waarom dit onder werkschepen staat weet ik niet maar Voor alle varende, vliegende, zwevende en rollende bouwers en lezers, Wens ik iedereen fijne Kesrtdagen en een heel gezond en gelukkig 2009 vanuit een warm Australie, Hervey Bay groeten, Brandaris
L lars92 Guest 20 dec 2008 #13 iedere forumlezer/gebruiker een gezellige kerst en een goed uit einde uit rotterdam toe gewenst en dat er maar veel gebouwt,gevaren,gereden,en gevlogen mag worden ! gr. lars !(H)
iedere forumlezer/gebruiker een gezellige kerst en een goed uit einde uit rotterdam toe gewenst en dat er maar veel gebouwt,gevaren,gereden,en gevlogen mag worden ! gr. lars !(H)
Wilco Wagner 21 dec 2008 #14 Ook vanuit Staphorst wens ik iedereen fijne feestdagen en een goed uiteinde. En voor 2009 weer heel veel bouwplezier. Gr Wilco
Ook vanuit Staphorst wens ik iedereen fijne feestdagen en een goed uiteinde. En voor 2009 weer heel veel bouwplezier. Gr Wilco
R roeier4 21 dec 2008 #15 ook vanuit het koude noorden een hele fijne kerst en een goed nieuwjaar!! alex
Ronald 21 dec 2008 #18 Ook vanuit het Westen van Nederland een hele fijne dagen toegewenst en een goed 2009. ciao, Ronald
piet 24 dec 2008 #20 ook vanuit zaandijk wens ik alle forumgebruikers prettige kerstdagen en heel voorspoedig 2009. groetjes piet kuiper
ook vanuit zaandijk wens ik alle forumgebruikers prettige kerstdagen en heel voorspoedig 2009. groetjes piet kuiper