Mhhh, geloof dat ik mezelf verveelde en heb mezelf dan ook maar een project toegeëigend :lol:
De doos wat een heel gesjouw was 2 trappen op:
Alles netjes in bubbeltjes folie verpakt:
Ai, de hobbykamer lijkt steeds kleiner:
Dan maar even naar buiten:
Even wat gegevens van de kist:
Fabrikant: Jet Legend
Model: L-39 Albatros
Schaal: 1:5
Spanwijdte: 1883 mm
Romplengte: 2420 mm
Turbine: 12 - 16 kg
Gewicht: +/- 13 á 14 kg droog (daar ga ik voor)
Het is de bedoeling dat de kist uitgevoerd wordt met een P120 als demo model, ga proberen hem zo licht mogelijk te houden.
Naja, kan er zelf weinig aan doen maar in eerste instantie komt er weinig extra`s in.
De lege kist voelt nu heel zwaar aan en dat is nog zonder gear, maar als ik alles weeg dan is het nog wel te overzien.
Zal dus ook zaak zijn alles zoveel mogelijk in de nesu te stoppen, op RC Universe zijn erbij die 900 gram lood voorin hebben zitten :shock:
Dat ga ik proberen te voorkomen, desnoods maar wat nuttig gewicht voorin.
Heb de servo`s ervoor al liggen, evenzo een kabelboom welke ik nog even na moet lopen.
Ik heb wel de retracts liggen maar nog niet de poten en wielen die moeten nog besteld worden maar dat komt tzt wel.
Kan hem dus zover eigenlijk al wel helemaal opbouwen.
Binnenkort maar eens beginnen met de scharnieren te verlijmen en daarna servo`s in te bouwen, da`s ook bijna het enige dan :roll:
We zullen zien, klaar voor seizoen 2012 is vroeg genoeg.
Grt,
Berto.
De doos wat een heel gesjouw was 2 trappen op:
Alles netjes in bubbeltjes folie verpakt:
Ai, de hobbykamer lijkt steeds kleiner:
Dan maar even naar buiten:
Even wat gegevens van de kist:
Fabrikant: Jet Legend
Model: L-39 Albatros
Schaal: 1:5
Spanwijdte: 1883 mm
Romplengte: 2420 mm
Turbine: 12 - 16 kg
Gewicht: +/- 13 á 14 kg droog (daar ga ik voor)
Het is de bedoeling dat de kist uitgevoerd wordt met een P120 als demo model, ga proberen hem zo licht mogelijk te houden.
Naja, kan er zelf weinig aan doen maar in eerste instantie komt er weinig extra`s in.
De lege kist voelt nu heel zwaar aan en dat is nog zonder gear, maar als ik alles weeg dan is het nog wel te overzien.
Zal dus ook zaak zijn alles zoveel mogelijk in de nesu te stoppen, op RC Universe zijn erbij die 900 gram lood voorin hebben zitten :shock:
Dat ga ik proberen te voorkomen, desnoods maar wat nuttig gewicht voorin.
Heb de servo`s ervoor al liggen, evenzo een kabelboom welke ik nog even na moet lopen.
Ik heb wel de retracts liggen maar nog niet de poten en wielen die moeten nog besteld worden maar dat komt tzt wel.
Kan hem dus zover eigenlijk al wel helemaal opbouwen.
Binnenkort maar eens beginnen met de scharnieren te verlijmen en daarna servo`s in te bouwen, da`s ook bijna het enige dan :roll:
We zullen zien, klaar voor seizoen 2012 is vroeg genoeg.
Grt,
Berto.
Laatst bewerkt: