JETMEETING Rozenburg 10 mei 2009

Dit jaar organiseert modelvliegclub Rozenburg weer een jetmeeting:p
DATUM : zondag 10 Mei.

Het is bedoeld voor turbine aangedreven toestellen.
Electrojets zijn ook van harte welkom mits ze boven de 1,5 kg zijn.
Pulsjets zijn helaas niet toegestaan.

Zoals de meeste wel weten beschikken wij over een grasbaan van meer dan 200 mtr bij 80 mtr.
grotere toestellen kunnen ook hier gevlogen worden.

Wij hopen uiteraard op mooi weer en veel inschrijvingen:mrgreen:

Gelieve je eerst wel aanmelden bij de organistie

Wij beschikken over een kantine en er zal voor een toilet voorziening gezorgd worden
Voor piloten en helpers zal er een broodje en koffie klaar staan.

en voor de mensen die nog 35mHz vliegen zal er een zender controle aanwezig zijn.

wij proberen dit jaar ook weer een snackkar te regelen.

het valt op moederdag , dus hebben jullie gelijk een reden om NIET naar de schoonmoeder te hoeven gaan;)

voor een route beschrijving , kijk even op de site van de modelvliegclub EMCR Elektronica en Modelbouwclub Rozenburg

We houden jullie op de hoogte.
en vertel het ook aan andere om een groot publiek en piloten te trekken

met vr gr Maikel van der Wal

Laatst bewerkt:
Waarom electorjets 1,5 kg regel?

Is een beetje ontstaan om bijvoorbeeld geen depron toestellen te mengen met het jet gebeuren.(kan goed fout gaan , laatst nog op de florida jetmeeting)
het is en blijft een beetje een jet/turbine meeting.
wij hebben niet altijd de mogelijkheid om overal maar te mogen vliegen.
electro kisten wel.

aub hier geen discussie van maken dat is er voorgaande jaren al te veel gebeurd.
gewoon regels van de organisatie;)

gr maikel

Is een beetje ontstaan om bijvoorbeeld geen depron toestellen te mengen met het jet gebeuren.(kan goed fout gaan , laatst nog op de florida jetmeeting)
het is en blijft een beetje een jet/turbine meeting.
wij hebben niet altijd de mogelijkheid om overal maar te mogen vliegen.
electro kisten wel.
aub hier geen discussie van maken dat is er voorgaande jaren al te veel gebeurd.
gewoon regels van de organisatie:wink:

Bullshit..................

Met Niek, Harold en mij is het nog nooit fout gegaan op de Pampa meet, en toch wordt het verboden. Vreemde gang van zaken. Maar ach, jullie willen niet laten zien dat je met kleine spotgoedkope jetjes ook plezier kan maken/hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jullie kiezen wel weer een datum uit zeg :-(

Naja, heb me in ieder geval aangemeld en nu maar hopen dat de "familie" geen bezwaar maakt, vieren we moederdag maar een dag eerder :roll:

Vooralsnog staat ie in de planning ;-)

Mijn cadeau aan men moeder is dat ze die dag geen last heeft van mij :cool:.

Maar ach, jullie willen niet laten zien dat je met kleine spotgoedkope jetjes ook plezier kan maken/hebben.
Daarvoor dienen toch electrojet-meetings voor? Turbinevliegers zijn daar toch ook niet welkom hoewel we met de goedkoopste elektromotoren vliegen, nl speed 300 :mrgreen:. Grapje he jongens!!.

hallo,

Na ik een paar jaar geleden ben begonnen met het organiseren van de jetmeeting op rozenburg.
Ben ik blij dat nu iemand anders het voortzet.
Nu kan ik eens lekker relaxt een dagje mee vliegen :p.
Bij deze kom ik (ondervoorbehoud nl; datum:()

Grt
Michel

hallo,

Na ik een paar jaar geleden ben begonnen met het organiseren van de jetmeeting op rozenburg.
Ben ik blij dat nu iemand anders het voortzet.
Nu kan ik eens lekker relaxt een dagje mee vliegen :p.
Bij deze kom ik (ondervoorbehoud nl; datum:()

Grt
Michel
gewoon je bankkaart thuislaten en je vrouw uit shoppen sturen :-). heerlijk toch vrijgezel zijn :-)

hehe, moet denk ik maar snel mijn zoon inwijden in het modelvliegen, dan kunnen we met z`n 2`en aan mama`s kop lopen zeuren (is het wel 2 tegen 2 maar dat moeten we kunnen winnen ;-) )

Ik hoop voor je in jouw voordeel ;-)

Tja, maar die kleine man van ons (2,5) zegt steeds dat mama de baas is :roll:

Hoe die daar nu weer aan komt.....................

hehe, moet denk ik maar snel mijn zoon inwijden in het modelvliegen, dan kunnen we met z`n 2`en aan mama`s kop lopen zeuren (is het wel 2 tegen 2 maar dat moeten we kunnen winnen ;-) )

2 tegen 2? tegen welke koppen bij je vrouw sta je altijd te praten dan? :mrgreen:

Back