jetmeeting

jetvliegers,
Het is de bedoeling om 1 en 2 mei 2010 een jetmeeting te houden op het modelvliegveld te Stadskanaal. Jullie zijn vanaf vrijdag 30 april hartelijk welkom om je caravan, camper of tent op te bouwen aan de rand van het vliegveld van 80x200 meter waar ook stroom en water aanwezig is. Tevens zijn wij als organisatie van plan om bij voldoende deelname op de zaterdagavond gezellig te gaan bbq-en. Jullie zijn eerst op de hoogte en meerdere info zal volgen.
gr.Pieter Nap en Remke Germs

Helemaal goed :thumbsup:

Daar ga ik bij zijn, het MOET gewoon ;-)
Zal waarschijnlijk niet het hele weekend wezen maar 1 dag moet zeker lukken en het staat bij deze ook in de agenda :D

Moeten we nog hier of daar opgeven??

ook de eerste deelnemers uit Duitsland hebben zich alweer aangemeld dus zit er ook al een internationaal tintje aan

Anders maak ik hem wel ff wakker rond een uur of half 9 (en da`s nog laat ;-) ).

Kijken????, meedoen toch :yes:

Hoop alleen dat er wel wat weken tussen deze en een eventuele meeting op Rozenburg in zit anders moet ik gaan kiezen.

Geen idee of ik ook ga vliegen daar. Als de motor in de vision weer tot leven komt of ik vindt nog een P80 oid dan vlieg ik daar wellicht wel. Anders niet denk ik.

Wil volgend jaar een P120 aanschaffen (maar jah, met de verwachte tijden die ik meestel opgeef zal dat wel weer wat eerder zijn ;-) ).

Hallo Pieter,

Ik zal dit jaar ook weer aanwezig zijn.
Weet nog niet wat ik mee breng , maar het zal wel weer iets opvallends zijn:mrgreen:
Ik zal gelijk even kijken of Koen ook kan voor wat mooie demo's;)

gr Maikel

@Johan

7.00 uurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wowwwwwwwwwwww

@Butler

Haha en ik weet met welke kist jij komt echt wel, maar ik zeg niks.

Gr Japioooooooooooo

Back