Jubileum Airshow “de Vliegende Hollander” 21 en 22 aug. Posterholt

Uitnodiging Jubileum Airshow "De Vliegende Hollander"

Modelvliegclub “de Vliegende Hollander” uit Posterholt viert dit jaar haar 40-jarig bestaan!

Als hoogtepunt van dit jubileum organiseert onze enthousiaste vereniging een spectaculaire Airshow op 21 en 22 augustus. We nodigen we jullie hierbij van harte uit om een bijdrage te leveren aan het slagen van deze bijzondere Airshow.

Om ook het publiek een spectaculaire dag te bieden lijkt het ons een goed idee om een gevarieerd aanbod aan modellen te demonstreren. Vrijwel al jullie toestellen zullen zich op ons vliegveld thuis voelen en geen problemen ondervinden tijdens het starten of landen. Het vliegveld heeft een lange verharde startbaan van 110 meter.

Voor de liefhebbers bestaat uiteraard de mogelijkheid om vanaf vrijdagmiddag 13.00 uur te kamperen op ons terrein. Wij zullen zorgen voor basis voorzieningen zoals water, toiletten en stroom. Verder is er zaterdagavond voor alle gasten en eigen leden een lekkere barbecue, voor jullie gratis!

Graag weten we tijdig wie van jullie zin heeft in dit gezellige weekend met een mooie vliegshow. Daarom verzoeken we je het opgave-formulier in te vullen en te versturen. Klik hier voor inschrijven piloten
Ook is het mogelijk je telefonisch aan te melden bij Roel Waucomont op nr. 0031(0)6-21573282.

Voor algemene informatie over onze club kun je al eens kijken op onze website, www.mvcdevliegendehollander.nl.

Wij stellen jullie komst zeer op prijs en hopen vele vliegvrienden te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

bestuur MVC "de Vliegende Hollander"

Ik heb me al aangemeld op jullie website ;)

Yak 54 3.30m 3W-210XIB2 F Twin Spark
Yak 54 2.80m DA-100
Yak 55 M 3.00m DA-170..

Verheug me er nu al weer op :D

Hieronder nog een foto van vorig jaar ;

011.jpg

Grt.

Laatst bewerkt:
jammer dat er zoveel meetings op dezelfde data,s zijn

Da's waar, maar je kunt wel een dag naar ons komen (erg gezellig! :mrgreen:) en een dag naar de concurrentie gaan, haha..

We hebben al heel wat aanmeldingen binnen, maar voor leuke mensen is altijd plaats!

Hey Vosje,

ik zou juist denken dat jullie al als eerste waren ingeschreven ??? Niet ??
DOEN !!!

groetjes,

Davy

Frank,

verwachting alom. Maar ik zit op het moment zonder materiaal en het werk slorpt al mijn vrije tijd op. Ik geraak dus niet verder. Ook vind ik nergens het landingsgestel om het oude te vervangen (da's kapot). Dus zo zeker ben ik er nog niet allemaal van !

@Alexzzz : NATUURLIJK ! :-)

Groetjes,

Davy

Back