JURY CURSUS voor alle kunstvlucht klassen

Discussie in 'F3A' gestart door wvr, 3 apr 2008.

  1. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.870
    Locatie:
    Velserbroek
    JURYCURSUS
    -----------------------
    Op zondag 13 april zal de jurycursus gehouden worden. De jurycursus is voor alle klassen (F3A, F3AX, F3P) en zowel voor vliegers als juryleden interresant. Met ingang van 2008 zullen alle klassen namelijk via dezelfde methodiek beoordeeld worden.

    De jurycursus is vanzelfsprekend bedoeld voor zowel de ervaren als de beginnende juryleden. Maar ook voor de wedstrijd vliegers is deze cursus van belang! Tijdens deze cursus leer je immers precies waar de jury op dient te letten zodat je bij jezelf kan nagaan waar je de puntjes laat liggen.

    De jurycursus is van 11:00 tot 15:00, met daarin nog een pauze. De locatie is AC-restaurant Utrecht, Atoomweg 2. (dit is langs de A2, nieuwe afslag 7)

    Laat even weten of je van plan bent om te komen.... stuur me een PB

    JURYLEDEN
    -------------------
    Bij deze een oproep aan de ervaren juryleden om alvast in de wedstrijd kalender te kijken op welke dagen je zou kunnen jureren. Laat ons dat alvast weten. De wedstrijd agenda staat op: Nationale Wedstrijden

    voor die personen die willen beginnen met jureren is het van belang om eerst de jurycursus te volgen, daarna zal je op enkele wedstrijden als schrijver naast een ervaren jurylid ervaring op doen. Vervolgens zal je bij 1 van de wedstrijden als jury worden ingezet.

    Groet
    Winfried de Vries
     
  2. nico v kooten

    nico v kooten

    Lid geworden:
    2 nov 2003
    Berichten:
    2.741
    Locatie:
    Middelburg (zeeland)
    Hoi Winfried;
    Ik begrijp dat de wedstrijd die op de KNVvL site staat van 17 mei niet doorgaat?
    6 juli komt kl**te uit voor mij,:-( ben dan nog op vacantie
     

Deel Deze Pagina