K
Kappie1972
Guest
Ik heb afgelopen zondag m`n koppeling voor de 2e keer in korte tijd kapot gekregen. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan de koppeling maar ben het een beetje beu aan het worden. Nu zag ik op internet iets over die JVD-RC koppeling voor 1:8 offroad cars staan. Die ziet er wel degelijk en goed uit. Nu is mijn vraag en jullie raden het al.......
Past deze koppeling ook op mijn Nitrobull 28 4,6 cc ? Ik heb al wat rondgeneusd op`t net maar kan er niet echt wijs uit worden en de experts onder jullie zullen het wel meteen weten.
Mijn volgende vraag is ,is die koppeling makkelijk te verwijderen en te monteren ? Zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten ? Apart gereedschap ? Ook daar heb ik al wat naar gezocht ,maar daar wordt ik eerlijk gezegd ook niet vrolijk van. Ik lees veel tegenstrijdigheden. Ik ''ken'' hier op het forum een paar mensen waarvan ik klakkeloos alles geloof dus hoop ik maar dat die reageren.
Alvast bedankt
ps. weet er iemand een duidelijke tekening van hoe een koppeling in elkaar zit ?

Mijn volgende vraag is ,is die koppeling makkelijk te verwijderen en te monteren ? Zijn er nog dingen waar ik goed op moet letten ? Apart gereedschap ? Ook daar heb ik al wat naar gezocht ,maar daar wordt ik eerlijk gezegd ook niet vrolijk van. Ik lees veel tegenstrijdigheden. Ik ''ken'' hier op het forum een paar mensen waarvan ik klakkeloos alles geloof dus hoop ik maar dat die reageren.
Alvast bedankt
ps. weet er iemand een duidelijke tekening van hoe een koppeling in elkaar zit ?
Laatst bewerkt door een moderator: