Kan iemand 4-5mm staal frezen?

Discussie in 'CNC' gestart door Danny Mulders, 22 apr 2013.

  1. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    Hallo,

    aangezien ik zelf niet in het bezit ben van een freesmachine stel ik de vraag hier maar.

    Sinds kort is de airsoftsport ook in nederland legaal ( is een sport vergelijkbaar met paintball, enkel gebruikt men replica's van echte vuurwapens) en ik heb zelf ook een replica van een scherpschuttersgeweer op vergunning aangeschaft. Enkel zijn een aantal onderdelen van het zogenaamde "pot metal", oftewel metaal wat bij het minste stootje al afbreekt, wat dus ook al het geval is bij mijn replica.

    Nu wil ik graag een aantal onderdelen in staal namaken maar kan zelf niets frezen. Is er iemand die ( uiteraard tegen vergoeding) mij aan nieuwe onderdelen kan helpen?

    Het gaat hier om een onderdeeltje van nog geen 4cm lang en 4 mm dik.

    Andere delen zijn nog wel heel maar zou ik eventueel op termijn wel willen vervangen, deze zijn nu echter nog niet aan de orde.


    Als iemand mij wil/kan helpen hoor ik dat graag!

    Mvg,
    Danny
     
  2. boeffie

    boeffie

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    9
    Ik zou het een en ander voor jou kunnen draaien en/of frezen op mijn werk.
    Maak een duidelijke tekening.
    Wat is je vergoeding en kom je het dan afhalen of moet het verstuurt worden?
     
  3. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    Ik heb de onderdelen ingescand en in photoshop opgeschoond.

    [​IMG]

    Als je aangeeft hoe lang je er ongeveer mee bezig zult zijn en wat je materiaalkosten zijn kan ik je vertellen wat de vergoeding wordt.

    Ophalen is mogelijk als je een beetje in de buurt woont, maar de onderdelen zijn zo klein dat ze makkelijk in een envelopje passen. In het laatste geval betaal ik uiteraard vooruit.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013

Deel Deze Pagina