kan iemand mij helpen

Discussie in 'Marineschepen' gestart door tijger7777, 25 mrt 2012.

  1. tijger7777

    tijger7777

    Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Berichten:
    22
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    hallo ik ben nieuw met modelbouw . ik heb wel een boot in de winkel gekogt .maar nu wil ik zelf een maaken .het is een leger schip wat ze gebruiken om onderzeers neer te haalen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.496
    Locatie:
    Heerenveen
    Ja... en wat is je vraag nu precies? :p
     
  3. tijger7777

    tijger7777

    Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Berichten:
    22
    of iemand een idee heeft hoe groot . de breedte . en de hoogte
     
  4. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.801
    Locatie:
    Flevoland
    Welkom. Om je verblijf op dit forum voor jezelf en ons wat aangenamer te maken, een paar tips:

    - zorg voor een duidelijke titel als je een topic opent

    - controleer wat je plaatst, afgezien van het ontbreken van een duidelijke vraag in je bericht, worden zinnen nu op willekeurige plekken onderbroken door de plaatjes die je erbij hebt gezet.

    - gebruik de zoekfunctie, zowel die op dit forum, als ook van zoekmachines als Google


    Nu, als ik je huidige bericht goed heb ontcijferd wil je een model van een torpedoboot maken, klopt dat? Varend, of statisch model, dus voor de sier? Wat is je budget? Hoe handig ben je? En zo zijn er nog wel meer vragen die je nu onbeantwoord laat...
     
  5. Gerben RC

    Gerben RC

    Lid geworden:
    25 mrt 2012
    Berichten:
    7
    Dit forum zit vol met zeer ernstige modelbouwers.