keilkraft,guillows en andere freeflight classics

Discussie in 'Vrije vlucht' gestart door freeflight, 29 mrt 2015.

  1. freeflight

    freeflight

    Lid geworden:
    21 feb 2015
    Berichten:
    15
    Herstellen van Wrak.

    Er zijn inderdaad 2 Jeffen. De ene Jef van Hulshout en Ik (Freeflight jef).
    Hier enkele foto's van een reparatie van een oud wrak.
    Groeten, Freeflight Jef[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.236
    Locatie:
    Amersfoort
    Hé, FJ, wat een interessant motortje in dit model
    [​IMG]
    Wat is het er voor één?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  3. freeflight

    freeflight

    Lid geworden:
    21 feb 2015
    Berichten:
    15
    Dat is een Fok10. Is volgens mij een hongaarse motor uit de jaren 60.
    Deze is helaas ver versleten. Heb er vroeger wel wat vluchten mee
    gemaakt ,zowel op lijnbesturings modellen als op dit vrijvlucht model.
     
  4. stunthenk

    stunthenk PH-SAM

    Lid geworden:
    7 feb 2006
    Berichten:
    1.236
    Locatie:
    Amersfoort
    O, ja, die ken ik ook nog. Je had verder de FOK 15 met een blauwe kop (17 gulden 50, begin 70er jaren) en de FOK 25 met een groene kop. We kochten ze in onze club omdat ze zo goedkoop waren. Ze liepen wel redelijk, maar sleten snel en gingen snel kapot, zodat het toch nog een slechte investering was....
     

Deel Deze Pagina