Kennismaking en Bouwverslag Constructo Albatros

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Rinus58, 20 sep 2017.

  1. Rinus58

    Rinus58

    Lid geworden:
    20 sep 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Vlaardingen
    Mijn bouwverslag kan je hier vinden: http://www.modelbouwforum.nl/threads/bouwverslag-constructo-albatros.254653/

    Bij deze wil ik mijzelf even voorstellen aan jullie en ook gelijk een bouwverslag laten zien van mijn eerste houten schip de Constructo Albatros ik zag dat er al een bouwverslag aanwezig was hier in het forum maar ik wil mijn eerste ervaring met het bouwen toch met jullie delen ;)

    Mijn naam is Rinus en ik ben zelfstandig Game Developer annex Software Engineer maar ben nu 58 (bijna 59) en al de stres die dit beroep met zich meebrengt is niet zo gezond dus ik ben ermee gestopt en ga het nu wat rustiger aandoen. Anyway ik heb dus geen technische achtergrond dus zal jullie vaak lastig moeten vallen met de meest vreemde vragen :)

    Het bouwpakket is onderweg en de verwachting is dat het vandaag binnen komt dus ben heel erg benieuwd en heb er veel zin in!

    Ik heb al mesjes, schuurpapier, clamp set en een schuurblokje besteld maar ik kan me zo voorstellen dat ik nog meer gereedschap nodig zal hebben, kunnen jullie mij misschien aangeven wat ik nog meer nodig zal hebben of kan ik hiermee vooruit voorlopig?

    Bedankt alvast en zodra het pakket binnen is ga ik aan de slag en hou ik jullie op de hoogte.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
  2. Hans Groenenberg

    Hans Groenenberg Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 nov 2014
    Berichten:
    6.065
    Locatie:
    Oud Beijerland
    Hallo Rinus,
    Ik hoop dat het modelbouwen je goed gaat bevallen en dat je er plezier in ga krijgen. We zijn uiteraard gek op vreemde vragen. (als die al zouden bestaan)