Kyosho Calmato voor Aerofly pro deluxe

BadBert

Forum veteraan
Hallo

ik vroeg me af of iemand een aerofly pro deluxe versie weet te vinden van het bovendekker model (evt laagdekker mag er ook bij, maar iig hoogdekker) van de Kyosho Calmato weet te vinden?

Of is er misschien iemand die deze kan maken???

Thnx ;)

ik zoek een charter:P

, ik heb gewoon de pt40? trainer zover verbouwd dat hij vloog als een charter :lol: , dat kun je ook proberen, verder lijken die paarse ,en rooie trainer downloadbaar op rc-sim behoorlijk veel op een calmato , zeker met wat aanpassingen.

Ik heb dus geen verstand van enige aanpassingen ;)

En het liefst zou ik er echt 1 hebben zoals de calmato eruit ziet. Dus als er iemand is die er 1 kan maken?
Dan moet hij maar ff roepen welke motor en prop er in moet ;)

Euhm, ja...

Daar heb ik alles nagekeken (dus niet alleen met de zoekmachine, want die werkt niet zo super) en hij staat er niet bij...

Is er niemand op dit forum die de kennis heeft om dit te doen?

Lijkt me vrij sterk gezien wat er allemaal gecreeerd wordt hier op dit forum...... :roll:

Heb hier nog weleen Reflex XTR voor een leuk prijsje,graag via PB!

Ja mee eens, als ik het zo zie.

maar omdat de ervaren personen op dit forum (welke er ongetwijfeld zullen zijn) het blijkbaar niet leuk vinden (en er de tijd niet in willen steken) om zoiets te doen voor een medeforummer, ga ik het denk ik toch maar zelf proberen... zal niet makkelijk zijn, maar goed...
Het is maar eenmalig, andere modellen heb ik allemaal al... maar goed

Kom op zeg !! als je eenmaal de smaak heb te pakken, ga je vast meer modellen maken , je zult het zien!!!
Ja, het is een hoop werk, maar niet onoverkomelijk moeilijk.
Als een "echte" modelbouwer (dus geen depron- of ATF schuiver)zijn model bouwt, is hij ook wel even bezig, zo moet je het zien......
Alle begin is moeilijk, de mensen die het nu kunnen, hebben het ook moeten leren , hoor!!!