hallo mensen!
ik ben opzoek naar info over een kyosho EP Ultima RB Racing Sports 2wd buggy
ik heb er 1 weten te bemachtigen en voor zover ik kan zien is deze in goede staat behalve de spur.
ik heb er een mooie brushed set voor liggen dus ik denk dat deze eerdaags na de restauratie wel te zien zal zijn in dit topic. ik weet dat indoor kyosho gek is dus die kan er vast wat over vertellen
we hebben het in het lrp topic al eens gehad over de rb5 en de twister dat ze zoveel op elkaar lijken. ik ben benieuwd hoever deze wagen op de twister lijkt.
ik denk dat ik voor mijn verjaardag maar een lrp twister moet vragen
ik wil weer rijden nadat ik alle wagens behalve de tamiya 58204 Blazing Star verkocht heb i.v.m geldnood doordat ik mijn baan verloor en de moed in de schoenen zakte ondertussen met de minion. dat ding kon niet echt wat ik wilde 
nu gaan we weer lekker verder want ik heb de zelfde baan weer terug en de modelbouw kriebelt als een gek als ik al die onderdelen hier overal zie liggen
de 2wd 1/10 buggy's blijven toch het mooist
aankomend winter ga ik ook weer een nieuwe vlet bouwen. nu 125cm
hier heb ik trouwens een gevraagd topic voor parts mocht u nog iets aan te bieden hebben.
[189670] parts-kyosho-ep-ultima-rb-racing-sports-30072-1999-a
groetjes
ik ben opzoek naar info over een kyosho EP Ultima RB Racing Sports 2wd buggy
ik heb er 1 weten te bemachtigen en voor zover ik kan zien is deze in goede staat behalve de spur.
ik heb er een mooie brushed set voor liggen dus ik denk dat deze eerdaags na de restauratie wel te zien zal zijn in dit topic. ik weet dat indoor kyosho gek is dus die kan er vast wat over vertellen

we hebben het in het lrp topic al eens gehad over de rb5 en de twister dat ze zoveel op elkaar lijken. ik ben benieuwd hoever deze wagen op de twister lijkt.
ik denk dat ik voor mijn verjaardag maar een lrp twister moet vragen

nu gaan we weer lekker verder want ik heb de zelfde baan weer terug en de modelbouw kriebelt als een gek als ik al die onderdelen hier overal zie liggen

aankomend winter ga ik ook weer een nieuwe vlet bouwen. nu 125cm

hier heb ik trouwens een gevraagd topic voor parts mocht u nog iets aan te bieden hebben.
[189670] parts-kyosho-ep-ultima-rb-racing-sports-30072-1999-a
groetjes

Laatst bewerkt door een moderator: