Kyosho Mad Force VE topic

Discussie in 'Electro offroad' gestart door DutchRC, 18 okt 2011.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

  2. bulliehead

    bulliehead

    Lid geworden:
    28 mrt 2005
    Berichten:
    355
    Locatie:
    Puttershoek
    @Dutch, ik bestel altijd dit soort spullen in het buitenland maar niet bij Proline zelf. Buitenland is veel goedkoper maar via Proline hang je altijd aan de douane. Ik heb laatst een Proline kap bij Liquid RC gekocht, geen problemen.


    @Heelmooi, twee bladzijden terug staat het onderdeel nummer en in mijn post staat waar ik ze gekocht, geen idee waar ik ze zou kunnen bestellen ;). Hierbij een linkje KYOMAW009 Alum. Steering Crank [KYOMAW009] - $26.99 : LiquidRC.com , No Bull world wide shipping
     
  3. DutchRC

    DutchRC Guest

    ps: wel een BEETJE verwarrend zo, nu je op dit forum Ook meepraat :D



    oeps.. Gelukkig vond ik WEL et zelfde onderdeel ;) Ik dacht al.. op welke site was ik dat nou waar/wanneer tegengekomen :mad:

    En ja.. met vallen en opstaan word je wijzer.. Proline bestellen vanaf hun site was niet de meest soepele methode..
     
  4. DutchRC

    DutchRC Guest

    Paar nieuwe pictures van m'n MF dan :D

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  5. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Dat is een hele gave look DutchRC, netjes.
     
  6. DutchRC

    DutchRC Guest

    Thank you :D
    heel andere wagen inmiddels zo :) (ook qua rijden, met deze banden)
     
  7. yella2002

    yella2002

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Utrecht
    Zo, na even afwezig geweest te zijn ben ik weer terug in Nederland =]

    @dutchRC: Mooie plaatjes!! Ziet er bijzonder netjes uit.

    Ik gaat ook weer aan de gang om te proberen weer wat onderdelen voor mijn mad force kruiser te krijgen.

    Ben nu ook bezig met een ander project. Een losi Micro t compleet met alluminium en carbon =]

    Iemand een idee hoe ik een lexaan kapje een transparant rookglas effect kan geven?
     
  8. DutchRC

    DutchRC Guest

    Thanks yella2002 :)

    En ja.. Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd (dat transparante gedoe).. Wil je dat voor de ruiten gebruiken? Ik weet wel dat er verf is (van bv Tamyia) die als 'transparant' verkocht word.. Maar of je daarmee een mooie egale laag krijgt vraag ik me af..
     
  9. bulliehead

    bulliehead

    Lid geworden:
    28 mrt 2005
    Berichten:
    355
    Locatie:
    Puttershoek
    @ Dutch,

    Echt een heel ander gezicht zo, zou hem nooit herkend hebben als een Mad Force. Hoe rijden die banden?

    @ Yella,

    Tamiya PS31 voor gebruiken. Voorzichting in dunne lagen en in een schone omgeving. Plak wel de binnenkant rond de ramen af als je een lichte kleur hebt gebruikt voor de body anders zie je de donkere smoke kleur er doorheen.
     
  10. DutchRC

    DutchRC Guest

    Helemaal super eigelijk :) De wagen rijdt Iets harder (grotere diameter)
    Daarnaast vangen deze banden hobbels beter op En is de zijdelingse grip veel beter.. All-in-all een veel betere wegligging..


    Top.. Thanks.. good info :)
     
  11. yella2002

    yella2002

    Lid geworden:
    9 okt 2011
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Utrecht
    @ DutchRC en Bulliehead, bedankt voor de tip maar of de tamiya spray wat is vraag ik me af.

    Het idee is om onder een transparante body 1 of meerdere gekleurde ledjes te plaatsen. Daarom wil ik een transparante body hebben zodat je niet alleen een ledje ziet maar dat de hele body oplicht...

    Misschien de body zandstralen??
     
  12. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Jaren geleden dit topic gezien en toen leek mij deze kyosho al leuk om te hebben. Nu jaren later en kon hem niet aan mij voorbij laten gaan.

    Gisteren van een maat voor een hele mooie prijs een Kyosho Mad Force VE overgenomen. Wat een leuke auto zeg. Niet zo extreem als mijn Losi LST qua snelheid en power. Maar net zo veel fun. Echt monstertruck rijgedrag zoals die stuitert en wheelys maakt. Lekker simpele constructie en een stuk lichter om mee te sjouwen dan bijv mijn Losi.

    Wel een nieuwe body besteld om zelf leuk te spuiten. Goedkope universele body van killerbody 26 euro met afplakstickers.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  13. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    En hij heeft ook nog een mooi plekje kunnen krijgen onder de werkbank. Scheelt weer ruimte.
     
    DutchRC vindt dit leuk.
  14. DutchRC

    DutchRC Guest

    Haha FUN man! Dit is inderdaad eigelijk de definitie van een monster truck ;) Starre assen.. En 'vreemd' rijgedrag :D haha
    De mijne staat inmiddels bij m'n broer in de garage trouwens, maar rijdt nog steeds prima :)
     
  15. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Begreep dat kyosho nu nog steeds op it chassis teert maar dan in de vorm van de Foxx dus onderdelen zijn dan nog wel even verkrijgbaar. Maar zal er wel wat voorzichtiger mee rijden dan met mijn losi. Geen metershoge jumps bijv. Maar gewoon wat scheuren over gras of aarde.
     
  16. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
     
    DutchRC vindt dit leuk.
  17. DutchRC

    DutchRC Guest

    De Mad Force is zelf ook nog steeds verkrijgbaar, en inderdaad heb je de Foxx op het zelfde chassis.. De lipo-bays zijn wat aangepast.. Wat er verder is veranderd weet ik eigelijk niet :$
     
  18. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Er zit nu een goedkopere motor in. Lijkt eerder op een 1/10 motor zonder koelribben. Wel zelfde regelaar nog.
     
  19. DutchRC

    DutchRC Guest

    DIE slaan we dan maar over ;)
     
  20. WesleyRoy

    WesleyRoy

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    2.003
    Locatie:
    Den Haag
    Gisteren een nieuw kapje gespoten. Van killerbodys spotgoedkoop 26 euro, met stickers en raamafplakspul. Weet nu alleen waarom zo goedkoop. Kapje is zeker op bepaalde plekken erg dun. Na een kleine glijpartij op het dak van wellicht halve meter al een gaatje in het dak.
    Desondanks wel blij met het kapje en de spuitklus. Was nu een uitstapje op straat maar rijd normaal gesproken op gras of zand dus hoop dat die het dan wel langer volhoud.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    DutchRC vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina