leuke edf jets met landinggestel gezochtgezocht

Discussie in 'EDF forum' gestart door 120134, 22 jul 2013.

  1. 120134

    120134

    Lid geworden:
    22 sep 2012
    Berichten:
    124
    Locatie:
    Assen
    Hallo,
    Na een aantal vluchten en wat obstakeltjes heb ik dan toch wat
    zeer leuke maiden flights gemaakt waar ik echt van genoten heb maar k had het niet zonder jullie tips gekund
    dus zeer bedankt:). Ik heb de hype u can fly, robbe nano pipsqueak en robbe nano hawk.
    Ik ben op zoek naar een leuk edf kistje met landingsgestel want ik vind opstijgen
    van de grond toch wat leuker en makkelijker. Mijn oog viel op de eflite habu 32, hoorde
    dat die een goede efficiente fan heeft, alleen hij is alleen vrij duur op horizonhobby en
    dan moeten er ook nog 8 servos+landingsgestel+motor bij en de instructies die heb ik
    gedownload zien er ingewikkeld uit en je hebt veel tools nodig en er is niet echt een eflite dealer in de buurt van assen drenthe. Iemand ervaring met dit model van eflite? Ook de graupner victory s sprak me wel aan. Alleen is deze wat lastig verkrijgbaar, op de graupner site is ie niet meer verkrijgbaar, verspaget heeft hem nog wel dus die zou hem kunnen opsturen. Iemand ervaring met dit model? En weten jullie misschien nog wat leuke ducted fan jets met landingsgestel?
     
  2. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
  3. Crasher

    Crasher

    Lid geworden:
    24 nov 2011
    Berichten:
    249
    misschien is de habu 2 van parkzone wat voor je. stond laatst nog nieuw te koop op Marktplaats voor een leuk bedrag. Deze is veel eenvoudiger in elkaar te zetten en ook nog eend te reparenen na iets minder goede landing. hier kun e ook retracts bij kopen van parkzone/eflite.
     

Deel Deze Pagina